Vad skönt att det blev ett bra möte. Själv har jag tappat all förtroende för psykologer som yrkesgrupp. Träffat så många stolpskott.
Ny psykolog
Moderator: Moderator 1
Re: Ny psykolog
Jo, känns bra så här långt med henne.
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
Jag är bara rädd att det ska bli som med min förra psykolog att jag blir ostabil. Vill verkligen inte behöva avsluta pga det.
Jag hoppas det går bra.
För 25 år sedan gick jag hos psykolog i intensivterapi, dvs två ggr i veckan. Då lade jag märke till att jag blev ostabil över första sessionen men stabil igen efter andra sessionen den veckan. Det är nog meningen att man ska bli lite instabil för att hjärnan ska utvecklas. Hoppas du klarar det. Lycka till!
Det tror jag också. Annars tar det inte. Det är meningen att man ska möblera om i hjärnan.
Den som tvingas ut i vildskog
ser med nyfödd syn på allt,
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
ser med nyfödd syn på allt,
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Sökte på det. Verkar som att båda formerna är godkända.Hercules723 wrote: ↑06 Apr 2024, 19:14 björk lärde mig att det heter instabil. Så nu säger jag aldrig "ostabil".
Tycker labil låter som väldigt ostabil. Ostabil känns inte starkt. Skulle säga labil är värst, sen instabil och sist ostabil om man nu kan rangordna.
Misstänker att senaste besöket hos min psykolog ökat ångesten i mina fötter. Tror det var det som hände när jag fick blackout. Funderar på att avsäga mig psykolog. Det verkar inte funka för mig.
Tråkigt men jag har begränsningar pga kundalini. T.ex. har jag svårt att springa för det ger mig mer energi i fötterna och mer ångest. Jag kan inte heller ha mina fötter i en balja med varmt vatten av liknande orsak. Ett tag hade jag problem med att gå vid havet. Klarade inte energin vid havet. Ett tag klarade jag inte bullriga miljöer o.s.v. o.s.v.
Tråkigt men jag har begränsningar pga kundalini. T.ex. har jag svårt att springa för det ger mig mer energi i fötterna och mer ångest. Jag kan inte heller ha mina fötter i en balja med varmt vatten av liknande orsak. Ett tag hade jag problem med att gå vid havet. Klarade inte energin vid havet. Ett tag klarade jag inte bullriga miljöer o.s.v. o.s.v.