Vad har ni gjort idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Vad har ni gjort idag?

Post by Nissegossen »

Druckit kaffe och i brist på annat (har bröd och smör) så öppnade jag en ost, Västgöta Kloster tror jag det stod och skar upp skiva efter skiva och stoppade i munnen och åt, vet att det ser åpet ut, men bara jag här. :D
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Varit ute med hundarna. En i taget. Tiken är helt klart besvärligare än hanen. Hon tänkte bajsa tre gånger (eller fler, minns inte) men kom av sig varje gång. Det var väl något grässtrå som låg 1 cm fel... :roll:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
1Dave
Skandiummedlem

Post by 1Dave »

Väntar på att frugan skall bli klar på vårdc, Lunchen står redo att stekas och värmas på. Blir körv o mos
/Dave
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har varit på hälsosamtal i Psykiatrin i grannstaden. Tog EKG. Hann precis med bussarna.
Den som tvingas ut i vildskog
ser med nyfödd syn på allt,
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.

Karin Boye
mrsearlgray
Palladiummedlem

Post by mrsearlgray »

vaknat sent, handlat med mamma, stressat och nu kollar jag tiktok.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
MsTibbs
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Sov länge. Nu sitter på balkongen n ;)
In a world where you can be anything, be kind.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Kört en runda o hämtat ut euro som jag spar på. Jag tar ut euro eftersom de är svårare att göra av med. Då blir det lättare att spara.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Zoidar
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Richard wrote: 20 May 2024, 12:12 Kört en runda o hämtat ut euro som jag spar på. Jag tar ut euro eftersom de är svårare att göra av med. Då blir det lättare att spara.
Köp guld mannen, istället!
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
zoegas
☢️ Teknetiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Köpte telefon. Den jag beställt kunde jag inte hämta ut utan legg. Nevermind. Jag tror inte jag får betala många kronor. Google Pixel 7A är ljusår bättre än den jag köpte för 2000. Ljusår i design och respons.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Ringde vårdcentralen för att förnya medicin, de ringde upp mig 10.46 och enligt en medicinlista jag fått från psykiatrin skulle jag ha 4 uttag kvar, men alla mediciner i dosdispen skulle förnyas, men den medicin som jag ville ha och som stod på min lapp fanns inte allt var uttaget, får ringa vårdcentralen i morgon igen och mediciner förnyas på fredagar så på lördag kan jag hämta ut. Det har tagit hela dagen då jag handlat idag också, brukar vara liten kö på Willys men hela området verkade vara ute och handla idag, nu kom första molnet för idag, annars har det varit sol från klar himmel, kvavt när jag kom in, satte på AC direkt. Nu skall jag ställa in det jag h ar handlat
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
wasp
Guldmedlem

Post by wasp »

Nissegossen wrote: 20 May 2024, 14:37 Ringde vårdcentralen för att förnya medicin, de ringde upp mig 10.46 och enligt en medicinlista jag fått från psykiatrin skulle jag ha 4 uttag kvar, men alla mediciner i dosdispen skulle förnyas, men den medicin som jag ville ha och som stod på min lapp fanns inte allt var uttaget, får ringa vårdcentralen i morgon igen och mediciner förnyas på fredagar så på lördag kan jag hämta ut. Det har tagit hela dagen då jag handlat idag också, brukar vara liten kö på Willys men hela området verkade vara ute och handla idag, nu kom första molnet för idag, annars har det varit sol från klar himmel, kvavt när jag kom in, satte på AC direkt. Nu skall jag ställa in det jag h ar handlat
Den AC du har kan du väl kyla ned halva trappuppgångens lägenheter med??
Zoidar
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Tagit blodprov
Ringt arkivexperten
Ringt länsförsäkringar
Ringt farsan
Tagit Nebidoinjektion
Matat fiskar
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
Post Reply