Slasktråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18313
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Slasktråden

Post by Fantasio »

Något är lustigt med forumet. Jag startade en tråd i andliga forumet, men den forumdelen är borta när jag är utloggad. Vad är nu detta?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24829
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Slasktråden

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 20 May 2024, 00:52 Något är lustigt med forumet. Jag startade en tråd i andliga forumet, men den forumdelen är borta när jag är utloggad. Vad är nu detta?
Jag hittade din tråd.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18313
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Slasktråden

Post by Fantasio »

Zoidar wrote: 20 May 2024, 00:53
Fantasio wrote: 20 May 2024, 00:52 Något är lustigt med forumet. Jag startade en tråd i andliga forumet, men den forumdelen är borta när jag är utloggad. Vad är nu detta?
Jag hittade din tråd.
Bra, men testa att logga ut och se efter om det är samma som för dig.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24829
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Slasktråden

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 20 May 2024, 00:56
Zoidar wrote: 20 May 2024, 00:53
Fantasio wrote: 20 May 2024, 00:52 Något är lustigt med forumet. Jag startade en tråd i andliga forumet, men den forumdelen är borta när jag är utloggad. Vad är nu detta?
Jag hittade din tråd.
Bra, men testa att logga ut och se efter om det är samma som för dig.
Testat! Märker inget konstigt. Den ligger i andliga frågor.

Men ska jag sova, gonatt!
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18313
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Slasktråden

Post by Fantasio »

Vad lustigt! Testade igen att logga ut o så in igen. Samma sak varje gång, andliga frågor försvinner. Är det satan som är på min dator?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24829
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Slasktråden

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 20 May 2024, 01:02 Vad lustigt! Testade igen att logga ut o så in igen. Samma sak varje gång, andliga frågor försvinner. Är det satan som är på min dator?
Vad menar du med att det försvinner? Finns inte kategorin på "board index"?
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19370
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Slasktråden

Post by Krokus »

Samma för mig, Fantasio. Andliga frågor verkar vara en hemlig kategori som utloggad/gäst.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24829
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Slasktråden

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 20 May 2024, 06:40 Samma för mig, Fantasio. Andliga frågor verkar vara en hemlig kategori som utloggad/gäst.
Då förstår jag! Samma för mig!
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18313
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Slasktråden

Post by Fantasio »

Imorgon bitti, redan klockan sju, har jag tvättid. Vill få det avklarat tidigt. Men brukar somna om när klockan ringer o får skjuta på tvättiden, får omboka den. Det går åt många tröjor i värmen.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18313
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Slasktråden

Post by Fantasio »

Är det någon som ska fira Sveriges nationaldag? Inte jag. Jag fick ett erbjudande av kompisen, de blir tre personer, att följa med på något jippo, men tackade nej. Jag kan ju inte gå långa sträckor.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38705
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Slasktråden

Post by memphis »

Jag ska inte fira någ särskilt, men jag har cider om jag blir sugen på det.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18313
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Slasktråden

Post by Fantasio »

Själv har jag inga starkvaror hemma, så det blir lugnt för mig. Ska dricka en Coca-Cola och sitta hemma och titta på TV och surfa på nätet.
Post Reply