Ställ en fråga

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Iridiummedlem

Re: Ställ en fråga

Post by amandara »

Geta wrote: 06 Oct 2023, 14:32 Nej, jag trivs med att vara ensam. Då blir jag inte psykotisk.
Jag förstår dig. Människor är psykosdrivande, somliga.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Är inte ensam. Men behöver ladda batterierna ensam.

Samma fråga
Målningen är själens spegel
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Precis dom med Zoidar! Hellre ensam än ihop med fel! Men saknar sex, saknar mindre kärlek.

Samma?
In a world where you can be anything, be kind.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Saknar också sex och jag måste sätta mig ned och berätta hela min anamnes vax gäller min dysfunktion av min penis, bara för att inte säga kuk, då jag inte får upp den. Den medicin jag vill ha, på den står den, men den är restnoterad får skriva på 1177 till den sexolog jag har på urologen och fråga om jag kan ta medicin två sprutor på en gång, vilket jag inte har lov till, men jag tror att det skulle göra susen, det är snudd på att jag gör det. Det är då halvtask på en spruta. Korrekturen har röd understrykning där, men ni förstår vad jag menar, inget för penetration. Jag har köpt en lufttrycksvibrator åt henne, hon har den hemma hos sig nu och vi får pratas vid efter att dator, skärm och internet är avklarat och säga åt henne att inte dra ur sladdar i datorn, det gör mig vansinnig nu.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Nissegossen wrote: 06 Oct 2023, 18:38 Saknar också sex och jag måste sätta mig ned och berätta hela min anamnes vax gäller min dysfunktion av min penis, bara för att inte säga kuk, då jag inte får upp den. Den medicin jag vill ha, på den står den, men den är restnoterad får skriva på 1177 till den sexolog jag har på urologen och fråga om jag kan ta medicin två sprutor på en gång, vilket jag inte har lov till, men jag tror att det skulle göra susen, det är snudd på att jag gör det. Det är då halvtask på en spruta. Korrekturen har röd understrykning där, men ni förstår vad jag menar, inget för penetration. Jag har köpt en lufttrycksvibrator åt henne, hon har den hemma hos sig nu och vi får pratas vid efter att dator, skärm och internet är avklarat och säga åt henne att inte dra ur sladdar i datorn, det gör mig vansinnig nu.
Har du testat kinesisk medicin med örter och akupunktur? Det kanske kan förbättra läget.

Minns du när besvären började?

Är det möjligt att ta två sprutor? Står det på Fass? Annars bör det nog inte övervägas.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Jag lever inte ensam.

Vilka är dina dåliga egenskaper?
Egentligen är allt bara på låtsas.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Att jag inte tar initiativ nog mycket. Har inte energi över till lillaxextra.

Samma?
In a world where you can be anything, be kind.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Jag är lat.
Jag har svårt att säga "nej".
Blir lätt rädd.
Är rädd för att misslyckas.
Har lågt förtroende för att jag klarar saker.
Har inga ambitioner eller livsmål.
Inget är tillräckligt.
Är dumsnäll.

Kommer inte på fler.

Samma.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Zoidar wrote: 06 Oct 2023, 20:53
Nissegossen wrote: 06 Oct 2023, 18:38 Saknar också sex och jag måste sätta mig ned och berätta hela min anamnes vax gäller min dysfunktion av min penis, bara för att inte säga kuk, då jag inte får upp den. Den medicin jag vill ha, på den står den, men den är restnoterad får skriva på 1177 till den sexolog jag har på urologen och fråga om jag kan ta medicin två sprutor på en gång, vilket jag inte har lov till, men jag tror att det skulle göra susen, det är snudd på att jag gör det. Det är då halvtask på en spruta. Korrekturen har röd understrykning där, men ni förstår vad jag menar, inget för penetration. Jag har köpt en lufttrycksvibrator åt henne, hon har den hemma hos sig nu och vi får pratas vid efter att dator, skärm och internet är avklarat och säga åt henne att inte dra ur sladdar i datorn, det gör mig vansinnig nu.
Har du testat kinesisk medicin med örter och akupunktur? Det kanske kan förbättra läget.

Minns du när besvären började?

Är det möjligt att ta två sprutor? Står det på Fass? Annars bör det nog inte övervägas.
Tror inte man får ta två sprutor per dag. Kinesisk kvacksalveri får de behålla för sig själva, noshörningshorn sägs befrämja potensen, men har lett till att noshörningen är utrotningshotad
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Nissegossen wrote: 07 Oct 2023, 08:04 Tror inte man får ta två sprutor per dag. Kinesisk kvacksalveri får de behålla för sig själva, noshörningshorn sägs befrämja potensen, men har lett till att noshörningen är utrotningshotad
I alla fall i väst får man inte använda djur i kinesisk medicin. Vet inte hur det är i Kina.

Då kanske två sprutor kan vara riskabelt. Du kanske kan hitta info på nätet.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Zoidar wrote: 07 Oct 2023, 13:18
Nissegossen wrote: 07 Oct 2023, 08:04 Tror inte man får ta två sprutor per dag. Kinesisk kvacksalveri får de behålla för sig själva, noshörningshorn sägs befrämja potensen, men har lett till att noshörningen är utrotningshotad
I alla fall i väst får man inte använda djur i kinesisk medicin. Vet inte hur det är i Kina.
Det är fan mord. Att döda noshörningar och tigrar. Snöleoparder, elefanter, lejon mm. För nån jävla potens skull.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

amandara wrote: 07 Oct 2023, 13:21 Det är fan mord. Att döda noshörningar och tigrar. Snöleoparder, elefanter, lejon mm. För nån jävla potens skull.
Avskyvärt, ja!
Post Reply