Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Fick Lush schampot idag, som Miika tipsade om. Spännande
Ska få grejer från norge idag
Db shenker är långsamma
Db shenker är långsamma
Väntar på ett paket med schampo och balsam för lockigt/ vågigt hår (wella nutricurls). Det är ganska dyrt men bra för mitt hår. Paketet innehåller även en mascara från isadora. Isadora testar inte på djur.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fick mer paket från norge idag. 4 pack färgat glas i norsk design.
I tisdags beställde jag grejer (bland annat hårinpackning) från Apotek hjärtat, och de bör komma idag till Instabox.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ska gå och hämta ett paket bara maten har sjunkit ned lite. Det är en automatisk doftspridare och en doftspray. Vill att det ska lukta gott här hemma.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Early Bird, utdelaren levererar mitt paket från Korea mellan 02 - 06 inatt.
Jag ska få mitt nya armband till klockan imorgon, det har marint tema.
Skulle vilja bo vid havet nämligen, fast det har jag inte råd med.
Skulle vilja bo vid havet nämligen, fast det har jag inte råd med.
Ja vad härligt det skulle vara att bo vid havet! Men jag har en annan dröm, att bo i ett penthouse/ takvåning med uteplats en stor stad. Också helt oeuppnåligt.
Väntar på 4 burkar Campbells Mushroom Soup som jag beställt. Tidigare har de funnits i de flesta butiker, men nu har de av nån anledning försvunnit från fysiska butiker.
Använder den till min goda köttgryta.
Använder den till min goda köttgryta.
Jag fick mitt nya vattenfilter idag. Det är en budgetmodell på Sawyers (Jag trodde jag beställde ett Sawyer, men nej). Jag har bestämt mig för att lita på det. Hoppas jag inte kommer ångra det. Fast, egentligen kan man nog dricka det mesta vatten som finns utan filter. Hur gjorde man förr?