Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Snuttan
Germaniummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Snuttan »

Kl 21 ikväll medelas dom mellan johnny depp o hans exfru
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Har fått två brev från försäkringskassan, men orkar inte ta tag i vad som eventuellt kommer att stå i dem.
'cause the freak inside controls my mind
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag ska vara snäll mot budbils-chauffören o gå ner på gatan o hämta mitt paket. De ska egentligen komma upp o lämna det vid dörren, men här är jättedåligt med parkeringar...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nobel wrote: 01 Jun 2022, 20:41 Har fått två brev från försäkringskassan, men orkar inte ta tag i vad som eventuellt kommer att stå i dem.
Det kan vara positiva nyheter väl? Förstår din ångest för att öppna breven. Jag är likadan.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

memphis wrote: 01 Jun 2022, 21:36
Nobel wrote: 01 Jun 2022, 20:41 Har fått två brev från försäkringskassan, men orkar inte ta tag i vad som eventuellt kommer att stå i dem.
Det kan vara positiva nyheter väl? Förstår din ångest för att öppna breven. Jag är likadan.
Kan det mycket väl vara. Oftast är det positiva brev. Men som det är idag orkar jag inte handskas mer med eventuella kompletteringar och annan byråkrati.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Irriterar mig på att folk "snälla kan jag få läsa artikeln innan publiceras?" såna personer brukar skriva sönder artikeln och massa timmar förstört jobb... jag borde sagt "bara citat" men kom inte på det då....
In a world where you can be anything, be kind.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Som ledare i nationalistiska kretsar blev jag intervjuad. Några gånger över telefonen, en gång i ett fysiskt möte. De mejlade den tänkta artikeln och jag hade kunnat säga till om det fanns ord eller fraser jag inte var nöjd med. Det var faktiskt schysst gjort och inget jag hade förväntat mig.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tror det är kutym att låta intervjuoffret läsa artikeln innan den publiceras. Som jag minns det från när jag jobbade på tidning så var det vanligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Det skrevs tydligen om mig i tidningen en gång. Jag hade skrivit ett brev till kommunen om att jag ville se ett utegym i byn så att en vän och jag inte behövde gå till lekplatser för små barn för att göra pull-ups. Det vore inte bra om barnen apade efter oss eftersom det vi gjorde kunde ibland vara farligt med risk för fall och skador. Något år senare byggde de ett utegym. Men de sade aldrig att de skulle skriva en tidningsartikel om det. Så 10 år senare googlade jag mitt namn och fick upp en tidningsartikel där det stod om mig och utegymmet. Hade absolut ingen aning så blev förvånad.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tänker på mat. Tror att jag slutar med fastan ikväll. Är så sugen på mat.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Nissegossen wrote: 02 Jun 2022, 02:17God Morgon
Tänkte sova nu. Sovit på dagen så varit pigg. God morgon på dig! Och god natt från mig.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Post Reply