Allt inom skönhet
Moderator: Moderator 1
Re: Allt inom skönhet
Det här med olja i håret, ska man ha det enbart på topparna eller även på längderna? Jag har en olja från Wella, med argan-, jojoba-, och mandelolja.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
jag tar i längderna också men inte så nära hårbotten :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har filorga time filler 5X.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Det skulle nog bli fint, du har bra hårkvalitet det syns, som tål färg. Men tänk innan på hur jobbigt det är att underhålla utväxten. Vad hade du tänkt för färg?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Härom dagen såg jag en kvinna med färgat knallorange hår. En äldre kvinna.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
vet inte riktigt, kan inte bestämma mig, min ena lillasyster utbildar sig till frisör så tänkte fråga henne och kanske låta hon gå lös på håret 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Geta
För att känna igen henne i en folksamling på flera tusen personer, hon vill bli sedd
För att känna igen henne i en folksamling på flera tusen personer, hon vill bli sedd
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det tror jag också. Det är inte lätt att få uppmärksamhet i vår ålder.
Orange och rött hår kan vara häftigt, men beroende på ens egna färger kan det behövas mera makeup för att dragen inte ska försvinna. Det är ju inte alla dar man orkar sminka sig.