Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Mår piss! Fysiskt ok, men inte psykiskt.
Sådär. 5/10
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Lite orolig. Varit lite dum och nu får jag betala "notan" med oro. :|
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
På vilket sätt tycker du att du varit dum, Zoidar.
Själv mår jag bra, och det vill minsann till för jag såg när vi kom hem hunden och jag att klockan hunnit bli 10 och vi gick vid 8 tiden.
Han uppdaterar sig och jag tänker rätt bra när vi promenerar, det är också en sån morgon när man har, balansen och tålamodet som närheten till Gud blir påfallande stark, tacksamhet för att själen fått ro och det är en glädje att känna att man har det bandet förborgat inom sig, det bara finns, behövs inga stora ord från mig, räcker med tanke och innerlig känsla och det är fint att ha.
Själv mår jag bra, och det vill minsann till för jag såg när vi kom hem hunden och jag att klockan hunnit bli 10 och vi gick vid 8 tiden.
Han uppdaterar sig och jag tänker rätt bra när vi promenerar, det är också en sån morgon när man har, balansen och tålamodet som närheten till Gud blir påfallande stark, tacksamhet för att själen fått ro och det är en glädje att känna att man har det bandet förborgat inom sig, det bara finns, behövs inga stora ord från mig, räcker med tanke och innerlig känsla och det är fint att ha.
Jag har tagit lite högre dos av en medicin än jag fått. Jag berättade det för läkaren, som sa att om värdena inte stämmer slutar hon skriva ut läkemedlet. Nu tar jag medicinen som jag ska, men är orolig att värdena ska visa fel ändå.
Tror iof inte hon kommer sluta skriva ut det, utan sa så för att jag ska ta medicinen som jag ska. Känns mest som jag förbrukat mitt förtroendekaptial. Känns inte bra.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Känner mig allmänt peppad på livet. Sömnen har varit sönderhackad de senaste dagarna. Men vad spelar det för roll? Jag är pepp och glad!
'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jag mår ändå rätt bra. Var lite chockad efter det sociala eventet, 1 årskalaset med nya/ingifta och VÄLDIGT sociala släktingar. Det blir som mycket info och happenings på kort tid. Och att ta in allt i sitt medvetande. Jag söt inför eventet - genomförde/genomled det - och kom ändå ut på andra sidan som en hel enhet. Jag behöver alltid MINST ett par timmar efter varje mer socialt event, men nu har jag ändå landat efter 2.5 timme. Jag är ändå nöjd med dagen. Och utförandet. Förhoppningsvis blir det lättare nästa gång. Man har som gjort grovjobbet.
Min smärta i knäet på grund av artros minskar, när det blir kyligare.
Vad gäller det för medicin?Zoidar wrote: ↑20 Aug 2022, 10:27Jag har tagit lite högre dos av en medicin än jag fått. Jag berättade det för läkaren, som sa att om värdena inte stämmer slutar hon skriva ut läkemedlet. Nu tar jag medicinen som jag ska, men är orolig att värdena ska visa fel ändå.
Tror iof inte hon kommer sluta skriva ut det, utan sa så för att jag ska ta medicinen som jag ska. Känns mest som jag förbrukat mitt förtroendekaptial. Känns inte bra.