Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Har ett paket som väntar i instaboxen. Men jag ids inte hämta det just ikväll. Jag hoppas att det ligger kvar hela dagen imorgon.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
7000 dollar! Det var dyrt! Jag har några mindre ametister. typ 12 gånger fem cm typ.Snuttan wrote: ↑29 Aug 2022, 18:59 Ja vill ha sånt här bord.
https://www.himalayansaltfactory.com.au ... ble-ds147/
In a world where you can be anything, be kind.
Ja älskar stenar o sånt :)
Jag gillar stenar, men har ingen koll på deras påstådda magier. Tar dem som talar till mig :)
In a world where you can be anything, be kind.
Jag samlar också på stenar. Både vackra, spännande stenar som jag hittat ute i naturen, och mer ädla sorter som jag köpt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag väntar på ett nytt vattenfilter, jag har inte fått bekräftelsemejl på min beställning, måste matat in fel adress. Gudars vet hur jag överlevt med mitt gamla filter som var en Kinesisk kopia.
Det nya får gärna komma imorgon, så jag kan packa.

Fick det nu. Into the Jungle. Banzai!
Jag ska hämta min hårtoning i instaboxen snart. Men jag vet inte om jag vågar använda den. Vill inte kompromissa med hårets kvalitet. Det är en mild toning dock, som håller i sig i 10 tvättar. Vi får se hur jag gör.
Ska tona till röd nu i höst.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem