Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Torsdag idag. Då är loppisen påfylld och man kan göra stora fynd. Fast jag har ingen plats i min lägenhet för nya saker.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har hittat ett recept på äppelkaka som jag ska baka. Ska få äpplen av Connys vän
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
min lillasyster som går frisörprogrammet vill slinga och klippa mitt hår nästa vecka. skulle tänka på det men det vore roligt med något nytt :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Bra att ha någon att öva på, mrsearlgray!
Var försiktig med ditt vackra hår mrsearlgray! Men lite slingor kan ju vara fint.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jadå, men får se hur jag gör :)
När de kommer hem från kaffet?
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Maten för idag
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tänker på nyfikenhet. Hur det är en drivande kraft i tillvaron.
Det var av nyfikenhet jag hittade en kvinna som hängt sig i skogen. Jag såg ett rött rep hänga i ett träd. Sen såg jag att det var ett koppel. Tänkte: ett extra koppel! Det är bra att ha!
När jag kom närmare, klättrande över en stor sten, såg jag att det hängde nåt i andra änden av kopplet. Det var en försvunnen kvinna som hängde där.
Jag stirrade på det hela. Så fort jag förstod att det var en människa som hängde där gick jag inget närmare.
Jag märkte ut platsen med en hundbajspåse och gick hem och ringde polisen.
Det var av nyfikenhet jag hittade en kvinna som hängt sig i skogen. Jag såg ett rött rep hänga i ett träd. Sen såg jag att det var ett koppel. Tänkte: ett extra koppel! Det är bra att ha!
När jag kom närmare, klättrande över en stor sten, såg jag att det hängde nåt i andra änden av kopplet. Det var en försvunnen kvinna som hängde där.
Jag stirrade på det hela. Så fort jag förstod att det var en människa som hängde där gick jag inget närmare.
Jag märkte ut platsen med en hundbajspåse och gick hem och ringde polisen.
Kan nog vara en vanlig orsak bland många försvinnanden.