Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Tänker på hur hårda ordaklag som växlas mellan människor vardagligt, men det märks speciellt i valtider då våra invalda politiker växlar stenhårda hugskott mot sina rivaler. En del tror man kan säga saker ostraffat, vilket politikerna tycks sätta i system att sätt i pränt hos oss vardagliga människor.
Jag tycker de håller sig rätt balanserade, alla, förutom MP som brunsmetar SD fast de är ett parti som är demokratiskt
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Håller med om att Miljöpartiet har varit värst under den här perioden.
de sista rösterna som nu kommer in räknas antingen i morgon eller på onsdag, så ännu är inte valet över. Nä, vissa högerpartier tycker jag har häcklat MP och C, så jag kan med gott samvete uttrycka mig att rätt vinnare verkar ha kommit ut ur den här kakafonin.
Det har väl inte kommit något resultat ännu?
Rapport har visat en snitt på personer som har röstat vid 20.00 tiden ikväll. Dem brukar vara följdriktiga i sina prognoser.
Menar att dem har frågat under dagens lopp.
Menar att dem har frågat under dagens lopp.
Tyvärr tycks många äldre ha gett upp köandet, när de har upptäckt långa köer in till lokalerna. Många står fortfarande kvar och köar, då är det skamligt att ha is i magen, och läsa av medias synapser, dvs de är ju så mycket mer bemedlade i politik än vanlig svensson.
Varför har jag börjat på panikattacker. Så onödigt
Målningen är själens spegel
Tänker att det ser mörkt ut för den r nuvarande regeringen mot SD framför allt.
Ja det ser mörkt ut ur mitt perspektiv också. 4 år med borgerlig regering är ingenting jag ser fram emot. Och när det gäller SD så har jävligt mycket att bevisa vid det här laget. Ska nästan bli lite spännande bara det, att se hur de klarar det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen

När jag pratade kom.radio (27MHz) 1976-1980. Här en bild på min gamla basstation Zodiak B 5024.