Valet 2022
Moderator: Moderator 1
Re: Valet 2022
Jag blir inte nöjd om den blågula sidan vinner, nej.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
De säger att moderaterna har många starka distrikt kvar av det som inte räknats
Vet inte om jag orkar sitta uppe faktiskt. Man lär ju inte missa valresultatet ändå .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Så länge de som styr gör ett bra jobb, bryr jag mig inte så mycket om vilken sida som vinner.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vi har ju överlevt borgerligt styre förut. Men då var SD inte med på kartan.
Tänker som så, gör de ett dåligt jobb röstas de bort nästa val.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja det tror jag med. Och processerna är ganska tröga så allt går inte att ändra på över en natt.
Ingen åkte ur :(
Samma här
.
Jag förstår inte varför de säger på tv att valet inte är avgjort än. Inte kommer rödgröna sidan att ta alla utlandsröster. Hörde på tv igår att ett mandat är 56000 röster. Det var vad experten sa.

Jag förstår inte varför de säger på tv att valet inte är avgjort än. Inte kommer rödgröna sidan att ta alla utlandsröster. Hörde på tv igår att ett mandat är 56000 röster. Det var vad experten sa.
4 år av bekymmer.