Valet 2022
Moderator: Moderator 1
Re: Valet 2022
Inte ta in flera invandrare utan koncentrera sig på att integrera dom
som redan är här.
som redan är här.
Han är kort, ful och alldeles för stöddig. Och hans stöddighet kommer bli ännu värre nu. Nämner inga namn.
Blir en tuff uppgift. Löser de det ska de få en fjäder i hatten av mig.
Tror integration handlar mycket om var man bor. Sen tar det generationer.
Last edited by Zoidar on 14 Sep 2022, 21:35, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag köper min medicin från dödspatrullen. De är bra. Det är schyssta, tillmötesgående grabbar.
Jag tror faktiskt att just när det gäller integrationen kunde det inte vara så mycket sämre än det är. Där har denna nya regeringen verkligen en uppgift att jobba på.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vad säger KD och L om sjukersättningen?
Konstigt att sjukförsäkring står högst på listan av dem problem som finns I M politik.
Last edited by Snuttan on 14 Sep 2022, 23:06, edited 1 time in total.
De tror kanske att många fuskar?
Jag tror ej hans tankar kommer låta särskilt fint angående sjukförsäkring. Jag tror inte han är av rätt yrke. Sån svartsyn.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Skall mycket till för att försämra pensionerna, för att rika skall få det ännu bättre
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tror inte att pensionerna är i fara. Men det är sjukpenning och sjukersättning/aktivitetsersättning .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen