Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nästa grej jag kommer att vara med om i mitt liv blir nog cancer tror jag om inte vitaminer och mineral tillskott samt nyttig mat/dryck hjälper som förebyggande.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12258
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Antioxidanter,
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12258
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Kanske?

Re: Fylletråd!

Post by Kanske? »

Jag har köpt 15 Energy energidryck under ett zyprexa-rus. Det blev också godis för en hel del.. Tacka Matsmart för det :(... Jag har gått upp 2 kg sen jag började med zyprexa och seroquel. Nu är dom bort så vi får se hur jag mår nu!
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18117
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Fylletråd!

Post by Krokus »

Kanske,

Har du kvar någon antipsykotisk medicin?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Kanske?

Re: Fylletråd!

Post by Kanske? »

ja.. Jag hade läkartid och han promtade att jag skulle ha latuda eftersom den inte ger viktuppgång!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Z, det kan man kalla för att röra en komet fast med satellit!

Idag har jag gjort en stor grej! För idag har jag börjat att röka med höger hand istället för vänster. Har i över 30 år rökt med vänster hand så vi få väl se vad som händer när jag börjar att röka med höger hand istället. När jag nu börjat röka med höger hand så får jag vända på köksstolen åt andra hållet vid köksfläkten och då får jag i samma veva ett annat 180 graders perspektiv. Jag får då se vardagsrummet istället för balkongen i köket.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Kanske? wrote: 27 Sep 2022, 14:15 ja.. Jag hade läkartid och han promtade att jag skulle ha latuda eftersom den inte ger viktuppgång!
Varför inte Trilafon?
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Första tecknet jag la märket till när jag bytte hand att röka med höger hand istället vänster hand är att jag fick bättre puls.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, jag har vänt på perspektivet idag!
Kanske?

Re: Fylletråd!

Post by Kanske? »

Zoidar wrote: 27 Sep 2022, 17:21
Kanske? wrote: 27 Sep 2022, 14:15 ja.. Jag hade läkartid och han promtade att jag skulle ha latuda eftersom den inte ger viktuppgång!
Varför inte Trilafon?
För jag har haft Latuda innan och den har fungerat väl!
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12258
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Utomjordingen wrote: 27 Sep 2022, 17:58 Första tecknet jag la märket till när jag bytte hand att röka med höger hand istället vänster hand är att jag fick bättre puls.
Bränn dig inte : :)
Post Reply