Zopiklon.
Moderator: Moderator 1
Re: Zopiklon.
Oj! Är det sant? Jag har Swish annars, haha.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag påstår inte att ni säljer, men det finns en marknad för läkemedel, och med stora uttag finns det alltid risk och nu säger jag inte att ni missbrukar tabletter, men tablettmissbrukare blir man för att man själv ökar dosen, och den möjligheten ska man inte ges.
Man ska vara restriktiv som läkare, och det är bättre man får hämta ut 1 gång i månaden med den sortens medicin.
Man ska vara restriktiv som läkare, och det är bättre man får hämta ut 1 gång i månaden med den sortens medicin.
Vad snackar du om? Det är givetvis upp till en själv vad man stoppar i sin kropp. Man är inget barn längre som behöver eller ska ha nån förmyndare.yrväder wrote: ↑01 Nov 2022, 07:41 Jag påstår inte att ni säljer, men det finns en marknad för läkemedel, och med stora uttag finns det alltid risk och nu säger jag inte att ni missbrukar tabletter, men tablettmissbrukare blir man för att man själv ökar dosen, och den möjligheten ska man inte ges.
Förstår inte varför jag får uttagsintervaller på Abilify/Aripiprazole? Och på Cipralex får jag även små förpackningar. Tycker att min psykosmottagning är onödigt restriktiv.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag får uttagningsintervaller på alla mina mediciner alltid.
Och det är väl självklart att det ska finnas, inte så mycket att orda om.
Till zoegas, vuxna tar också ta dåliga beslut även jag, men väljer att bli beroende av medicin pga fel användning gör jag inte, och som du skriver köper lyrica över nätet för din månadsförbrukning, varför när du som du säger är vuxen tar du inte det med din läkare och får en recept föreskrivning.
Nu säger du säkert att du inte alls har skrivit det, men jag har ganska gott minne för det jag läser.
Till zoegas, vuxna tar också ta dåliga beslut även jag, men väljer att bli beroende av medicin pga fel användning gör jag inte, och som du skriver köper lyrica över nätet för din månadsförbrukning, varför när du som du säger är vuxen tar du inte det med din läkare och får en recept föreskrivning.
Nu säger du säkert att du inte alls har skrivit det, men jag har ganska gott minne för det jag läser.
Jag får inte Lyrica utskrivet. Inte ens om jag pistolhotat läkaren. Jag äter Lyrica för att må bra och inte mot någon sjukdom.
Har en ask med Zolpidem men dom funkar inte för mig
De dämpar abstinens från andra droger.