Helgkollen
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Helgkollen
Har nyårsdricka jag unnar mig idag och god mat, ser framåt idag, ser bra ut.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Helgledigheten är här för många. Vad ska ni hitta på? Jag ska mest slappa i sängen och slösurfa.
Jag ska softa. Har projekt återhämtning vilket lär ta ett par veckor. Sömnen är bananas tfa överansträngning. Hjärnan pallar fan knappt någon belastning alls. Surt.
Jag är ledig hela veckan lång. Har semester året runt och det är skönt.
Fredag i morgon då!
Själv ska jag vara hundvakt både fredag, lördag och söndag. Har en halv kvarting vodka i skafferiet. Ska dricka den med tranbärsjuice.
Själv ska jag vara hundvakt både fredag, lördag och söndag. Har en halv kvarting vodka i skafferiet. Ska dricka den med tranbärsjuice.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Då är snart denna helg förbi. Jag har inget gjort direkt. Har inte varit utanför dörren sedan i fredags. Det är bara att spotta i nävarna och ta sig an veckan som kommer.
Helgen är förbi! Blev 25 minuter med BST, TV och dator för resten.
Nu är snart helgledigheten här för många. Ska ni hitta på något skoj? Själv blir jag sittandes hemma, då jag knappt vågar gå ut på grund av ryggen.
Ska lösa Helgkrysset. Det är bra för att motverka demens.
Kom igen - skriv narrativet för helgen med mig. Jag ska släktforska. Promenera och dricka whisky.
Ikväll har jag firat brorsan. Det var trevligt! Nu är jag en trött jäkel.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Vad kul, Krokus. Är det en storebror eller en lillebror?