Jo kanske.Klankedinken wrote: ↑23 Mar 2023, 11:46Kan du inte göra så att du går dit och bara tränar?amandara wrote: ↑23 Mar 2023, 11:45Tack Klankedinken. Jag har rätt bra koll på HUR en styrketränar - det är i schemat jag har svårt att få till det eller har haft nu ett tag. Tack för engagemang.Klankedinken wrote: ↑23 Mar 2023, 11:44
Mitt försök till styrketräning bygger mycket på mina tidigare kunskaper. Om du behöver hjälp att komma igång och så..
Utmattad
Moderator: Moderator 1
Re: Utmattad
-
- Guldmedlem
Jag har lite dåligt med motivation..
Nu har du ju fått ont i knät?
Ja nej, det är väl bara att sätta igång.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2023, 15:50 Jag har lite dåligt med motivation..
-
- Guldmedlem
Min största energitjuv är att mitt samvete spökar hela tiden..amandara wrote: ↑31 Mar 2023, 16:15Ja nej, det är väl bara att sätta igång.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2023, 15:50 Jag har lite dåligt med motivation..
Jo. Jag har märkligt ont i knät. Det är väl nån trollpacka som satt sitt onda öga på migKlankedinken wrote: ↑31 Mar 2023, 16:28Min största energitjuv är att mitt samvete spökar hela tiden..amandara wrote: ↑31 Mar 2023, 16:15Ja nej, det är väl bara att sätta igång.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2023, 15:50 Jag har lite dåligt med motivation..
-
- Guldmedlem
Jag känner mig opåverkad av min diagnos just nu men det enda jag gör är att träna och handla och träffa kompisar ibland så det blir inte så mycket stress...
Jo så kan det ju vara. En drar runt på sin cirkus som. Det är väl lite bra ändå som det är. Jag tror inte en människa klarar hundratals relationer, som jag hade varit tvungen att klara av om jag hade jobbat som fysioterapeut. Det är fullt nog med som det är, med de relationer en har. Varje relation en har kan gå till jordens medelpunkt och tillbaka - alltså djupt. En har som fullt upp.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2023, 16:52 Jag känner mig opåverkad av min diagnos just nu men det enda jag gör är att träna och handla och träffa kompisar ibland så det blir inte så mycket stress...
-
- Guldmedlem
Ältar du fortfarande din tid som fysioterapeut?amandara wrote: ↑31 Mar 2023, 17:16Jo så kan det ju vara. En drar runt på sin cirkus som. Det är väl lite bra ändå som det är. Jag tror inte en människa klarar hundratals relationer, som jag hade varit tvungen att klara av om jag hade jobbat som fysioterapeut. Det är fullt nog med som det är, med de relationer en har. Varje relation en har kan gå till jordens medelpunkt och tillbaka - alltså djupt. En har som fullt upp.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2023, 16:52 Jag känner mig opåverkad av min diagnos just nu men det enda jag gör är att träna och handla och träffa kompisar ibland så det blir inte så mycket stress...
Nej. Tack för din tid, omtanke och uppmärksamhet. Det gör jag väl egentligen inte. Det är nu passerad materia. Men en och annan lärdom därifrån har jag med mig.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2023, 17:52Ältar du fortfarande din tid som fysioterapeut?amandara wrote: ↑31 Mar 2023, 17:16Jo så kan det ju vara. En drar runt på sin cirkus som. Det är väl lite bra ändå som det är. Jag tror inte en människa klarar hundratals relationer, som jag hade varit tvungen att klara av om jag hade jobbat som fysioterapeut. Det är fullt nog med som det är, med de relationer en har. Varje relation en har kan gå till jordens medelpunkt och tillbaka - alltså djupt. En har som fullt upp.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2023, 16:52 Jag känner mig opåverkad av min diagnos just nu men det enda jag gör är att träna och handla och träffa kompisar ibland så det blir inte så mycket stress...
Det är bra att ha utbildning i bagaget. Då lever man längre.
-
- Guldmedlem
Min uppfattning om utbildning är att man lär sig att använda skallen och testar om typen av utbildning passar när man väl ska utföra?
Varför skriver du en istället för man?amandara wrote: ↑31 Mar 2023, 17:16Jo så kan det ju vara. En drar runt på sin cirkus som. Det är väl lite bra ändå som det är. Jag tror inte en människa klarar hundratals relationer, som jag hade varit tvungen att klara av om jag hade jobbat som fysioterapeut. Det är fullt nog med som det är, med de relationer en har. Varje relation en har kan gå till jordens medelpunkt och tillbaka - alltså djupt. En har som fullt upp.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2023, 16:52 Jag känner mig opåverkad av min diagnos just nu men det enda jag gör är att träna och handla och träffa kompisar ibland så det blir inte så mycket stress...
Egentligen är allt bara på låtsas.