Vad ser du på tv just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du på tv just nu?
Nej. Jag tycker om att lyssna på personer som är lite annorlunda än mängden. Tycker det är intressant med personer som avviker från normen. Det kan vara nån som är ovanlig på vilket sätt som helst.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Jag tittar knappt på tv och reality-tv gillar jag inte heller. När jag var 14-15 så gillade min kompis Erik att titta på Paradise Hotell och han blev retad för det..
Jag har en tv men nyttjar det aldrig eftersom jag inte behöver använda den för att få bra film och sånt?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har TV men den går som skärm till datorn, har inte ens den uppkopplad till TV-masten för att se de fria kanalerna på det marksända nätet
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
-
- Guldmedlem
Hade en kompis som hade stor tv-skärm kopplad till datorn. Jag är minimalist och gillar inte att skryta med sånt. Funkar det så funkar det :)Nissegossen wrote: ↑22 Apr 2023, 15:06 Har TV men den går som skärm till datorn, har inte ens den uppkopplad till TV-masten för att se de fria kanalerna på det marksända nätet
När jag var som mest schizofren, tyckte jag att människor var så
stereotypa. Då blev jag glad om någon vek av från mängden.
Ikväll vill jag se på Elitstyrkans hemligheter. Tv4-play.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Såg på tv igår att elpriserna skulle vara höga idag. Därför kör jag varken tvättmaskin eller diskmaskin idag. Det gäller att spara när det går för att få pengarna att räcka längre.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Efter Fem
Ingenting just nu
Go'kväll
Grand designs Australien