Du har en tendens att sväva ut, det där säger mig ingenting.björk wrote: ↑23 May 2023, 17:07Klankedinken han la ut en annons på bostads zonen ang AspergersKlankedinken wrote: ↑23 May 2023, 17:04 Ja, han var en svår person med mycket bekymmer i sin historia.
å massage bänk å samt konvalescens o hög fungerande
i larm gatan i Tomelilla. Han var nog en nörd
att dela lägenhet
Saknade från gamla Viska
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Saknade från gamla Viska
"satifyed by nothing u can´t be that bad.........Klankedinken wrote: ↑23 May 2023, 17:15Du har en tendens att sväva ut, det där säger mig ingenting.björk wrote: ↑23 May 2023, 17:07Klankedinken han la ut en annons på bostads zonen ang AspergersKlankedinken wrote: ↑23 May 2023, 17:04 Ja, han var en svår person med mycket bekymmer i sin historia.
å massage bänk å samt konvalescens o hög fungerande
i larm gatan i Tomelilla. Han var nog en nörd
att dela lägenhet
-
- Guldmedlem
Svammel är okej på den här sidan, kör på..björk wrote: ↑23 May 2023, 17:22"satifyed by nothing u can´t be that bad.........Klankedinken wrote: ↑23 May 2023, 17:15Du har en tendens att sväva ut, det där säger mig ingenting.
PSR Point of no return ! !
-
- Guldmedlem
-
- Guldmedlem
Jag minns en medlem som var sju resor värre än Pimed. Tror att han kallade sig för Psychward och nåt på J, nånting sånt. Han var fanatiskt religiös för det första. Skrev mest en massa religiöst dravel. När han inte gjorde det skrev han misogynt och högerpopulistisk propaganda. Han var helt vidrig. Han blev faktiskt portad. Till och med Admin insåg att han skadade forumet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Honom minns inte jag. Den ende som jag minns blev portad var
Alternativ.
Alternativ.
OH, vad konstigt att du inte minns honom. Han var ju vidrig. Särskilt mot kvinnor. Richard visste vem han var IRL. Så jag visste vad han hette.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Den ända jag känt till är Alternativ. Det var han med 150 IQ och som inte kunde knyta skorna... Låter som en mytoman i såna fall!
Alternativ har jag bara hörsägen på. Han var före min tid på viska. Men psychward blev också avstängd.
Nu kom jag på. Han kallades för PW.