Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Krokus
Rodiummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Krokus »

De flesta sexualbrott begås av män.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jocke wrote: 22 Jul 2023, 17:54
amandara wrote: 22 Jul 2023, 17:33 Jag är känslig för pedofilenergier, det är sant. Inga män bör jobba inom förskola eller med små barn.
Jag vet män som barn känner extra förtroende för! Jag har en hörselskada, och då bestämde jag mig för att inte skaffa barm. Jag känner verkligen att även vuxna känner av några energier av mig. Men jag hör verkligen så jävla dåligt att det har präglat mitt liv. Vill verkligen hjälpa andra.
Det finns män inom barnomsorgen som är jättebra! De flesta är det. Men eftersom blotta misstanken finns tycker jag inte att män ska jobba inom barnomsorgen. För allas bästa. Ingen vill bli falskt anklagad. Jag tror att du hade varit en jättebra pappa. Du är sann, framför allt.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

amandara wrote: 22 Jul 2023, 17:14 Det känns som att Zoidar vill få mig att inte tro på min instinkt. Jag har inte hängt ut någon som verkligen är pedofil. Som sagt, man kan vara pedofil - utan att ge uttryck för den lusten. Man får känna, tänka, tycka vad man vill - men man får inte göra vad man vill. Men jag känner med Bengan, nej. Hoppas bara inte något barn verkligen blivit/blir utsatt.

Zoidar får mig att svikta i min tro på mina instinkter. Jag tror att man ska lyssna när varningsklickorna ringer, även om man inte kan sätta ord på det där och då.
Jag vill inte få dig att tvivla. Vill få dig att vara rationell. Vet med psykossjukdom att jag ibland missuppfattar sammanhang. Men är du säker angående Bengan ska du ju inte vara med honom.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Tack Amandara!
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Zoidar wrote: 22 Jul 2023, 18:02
amandara wrote: 22 Jul 2023, 17:14 Det känns som att Zoidar vill få mig att inte tro på min instinkt. Jag har inte hängt ut någon som verkligen är pedofil. Som sagt, man kan vara pedofil - utan att ge uttryck för den lusten. Man får känna, tänka, tycka vad man vill - men man får inte göra vad man vill. Men jag känner med Bengan, nej. Hoppas bara inte något barn verkligen blivit/blir utsatt.

Zoidar får mig att svikta i min tro på mina instinkter. Jag tror att man ska lyssna när varningsklickorna ringer, även om man inte kan sätta ord på det där och då.
Jag vill inte få dig att tvivla. Vill få dig att vara rationell. Vet med psykossjukdom att jag ibland missuppfattar sammanhang. Men är du säker angående Bengan ska du ju inte vara med honom.
Sorry Zoidar..... Jo jag känner mig helt opsykotisk nu men jag KÄNNER. Hur mycket ska man lita på sin känsla. Jag känner att jag behöver analysera det här för mig själv, exakt varför jag känner som jag gör. Du är sann Zoidar, mot det du känner/tänker/upplever.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I och med att Bengan säger en sak om sin kropp (kan inte promenera) och sedan tar en promenad med en annan person, får mig att undra varför han ljuger för Amandara. Om han ljuger om en sådan "liten" sak kan han lika gärna ljuga om allt möjligt. Lögnare går inte att lita på, han kan bli farlig.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Min kusins dotter fick ett barn med en man från Makedonien. Min kusin hade just läst boken "Inte utan min dotter". Hon misstänkte att mannen skulle röva bort barnet till sitt hemland. Min kusin var väldigt färgad av den boken. Han har blivit en bra pappa.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 22 Jul 2023, 18:07 I och med att Bengan säger en sak om sin kropp (kan inte promenera) och sedan tar en promenad med en annan person, får mig att undra varför han ljuger för Amandara. Om han ljuger om en sådan "liten" sak kan han lika gärna ljuga om allt möjligt. Lögnare går inte att lita på, han kan bli farlig.
Det är sant. En del psykopater ljuger om saker bara för ljugandets skull. Det är så märkligt att vanliga människor inte ens förstår varför man ljuger över något så meningslöst.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Krokus wrote: 22 Jul 2023, 18:07 I och med att Bengan säger en sak om sin kropp (kan inte promenera) och sedan tar en promenad med en annan person, får mig att undra varför han ljuger för Amandara. Om han ljuger om en sådan "liten" sak kan han lika gärna ljuga om allt möjligt. Lögnare går inte att lita på, han kan bli farlig.
Tack Krokus.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vem Bengan än är så tror jag inte att det är något för amandara.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

amandara wrote: 22 Jul 2023, 18:05 Sorry Zoidar..... Jo jag känner mig helt opsykotisk nu men jag KÄNNER. Hur mycket ska man lita på sin känsla. Jag känner att jag behöver analysera det här för mig själv, exakt varför jag känner som jag gör. Du är sann Zoidar, mot det du känner/tänker/upplever.
Jag tycker absolut du ska vara försiktig om varningsklockor ringer. Önskar ibland jag lyssnat mer på varningsklockor. Jag har ju i mitt förflutna ursatts för manipulation och känner jag igen det mönstret idag, lägger jag benen på ryggen.
Last edited by Zoidar on 22 Jul 2023, 18:19, edited 1 time in total.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Zoidar wrote: 22 Jul 2023, 18:14
amandara wrote: 22 Jul 2023, 18:05 Sorry Zoidar..... Jo jag känner mig helt opsykotisk nu men jag KÄNNER. Hur mycket ska man lita på sin känsla. Jag känner att jag behöver analysera det här för mig själv, exakt varför jag känner som jag gör. Du är sann Zoidar, mot det du känner/tänker/upplever.
Jag tycker absolut du ska vara försiktig om varningsklockor ringer. Önskar ibland jag lyssnat mer på varningsklockor. Jag har ju i mitt förflutna ursatts för manipulation och känner jag igen det mönstret idag, lägger jag benen på ryggen.
Japp. Det är väl det jag - äntligen - har lärt mig om historien. Lita på sin instinkt. Varför man spontant och i hjärtat känner som man gör. Sen i lugn och ro kan man analysera saken.
Post Reply