Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Ser fram emot att tillbringa en semestervecka här i fiskartorpet. Enda nackdelen är att det är kusligt mycket fästingar. Annars är det ett litet sommarparadis.
Ön har varit militärt område tidigare, så det finns många fina upptrampade stigar att gå. Nu är det naturreservat.
Det finns inget vatten i stugan. Det får vi hämta i samma byggnad som festlokalen ligger i. Där är också badrummet.
Ön har varit militärt område tidigare, så det finns många fina upptrampade stigar att gå. Nu är det naturreservat.
Det finns inget vatten i stugan. Det får vi hämta i samma byggnad som festlokalen ligger i. Där är också badrummet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att jag får klara mig en hel vecka utan att titta på Youtube.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Om det blir lång Gudstjänst före kyrkkaffe? ;)
In a world where you can be anything, be kind.
KaffeKaffeKaffeKaffeKaffeKaffeKaffeKaffeKaffeKaffeKaffeKaffeKaffe

Tuttar.
Tänker på lägenheten! är så nyfiken på hur den ser ut och planlösningen om det funkar
Jag tänker på hur det går, när hissen inte funkar på sjätte våningen?
Jag säger som zoegas. Yada. Vem står nere i entren när jag kommer ner om inte Bengan med sitt ex Linda? Och den lille pojken. Yada yoda. Linda bor i mitt hus.
Då blir det nästan incest.