Så här ser skräckbilden av borderline-kvinnor ut

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Så här ser skräckbilden av borderline-kvinnor ut

Post by Geta »

Då har hon nog sitt på det torra, om hon har hus i Visby.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Geta wrote: 03 Aug 2023, 20:43 Då har hon nog sitt på det torra, om hon har hus i Visby.
Ja, säkerligen!
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Psykologen är inte helt fel ute tror jag koi inte det att du inte hallucinerar koi men lyssna en väg ut ur helvetet är att lyssna och kunna ta till sig det som berättas och öppna upp för ärligheten inom dig själv, begrunda det som sägs och se dig själv klart, inte värja för det fula utan se det utan att känna skuld. Acceptera, ta till dig, förlåta dig och ta emot omtanken från din omgivning.

Jag har mött en som sades ha borderline och jag insåg att det hon skrek efter var kärlek för den hon var. För det fula för det vackra det som vi alla har inom oss men som Borderline lever ut.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

yrväder wrote: 04 Aug 2023, 07:57 Psykologen är inte helt fel ute tror jag koi inte det att du inte hallucinerar koi men lyssna en väg ut ur helvetet är att lyssna och kunna ta till sig det som berättas och öppna upp för ärligheten inom dig själv, begrunda det som sägs och se dig själv klart, inte värja för det fula utan se det utan att känna skuld. Acceptera, ta till dig, förlåta dig och ta emot omtanken från din omgivning.

Jag har mött en som sades ha borderline och jag insåg att det hon skrek efter var kärlek för den hon var. För det fula för det vackra det som vi alla har inom oss men som Borderline lever ut.
Enda symtomet som härledde till borderline var att jag känner mig tom. Inget annat stämde.
Målningen är själens spegel
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

okej missat handlingen nej att man känner sig tom är inte borderline det känner jag igen själv det är depression det ändlösa svarta hålet utan mark.
Post Reply