Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Richard
Administratör

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Richard »

Jag vill flytta till Thailand när jag fyllt 65 år, men är orolig för att bli stämplad som en snuskis (det kommer jag inte att vara, jag är just nu asexuell, o jag vill bo där för att det är skönt klimat). Men där är fullt av gamla, brölande ölmagar som går runt med unga thailändskor där. Jag tycker det är äckligt!

Jag blev lite tjurig för på min dagliga verksamhet så är det två som åker till Thailand på vintern, o så sitter dom o berättar om "sina tjejer" på kafferasterna, o när jag påpekade att det kallas prostitution när dom ger "sina tjejer" pengar, så blev det lite stelt. Det eftersom tjejerna bad dom skicka pengar på sommarhalvåret, så blev dom sura för det o nu har dom "hittat" nya tjejer, som dom inte tror kommer att kräva pengar av dom.

Jag har förvisso pratat om att följa med dom, eller komma o hälsa på, o dom sa att dom redan hittat en tjej till mig... :roll:

Det kanske blir Malaysia istället, det har inte så dåligt rykte...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag köpte en stor display på loppis för 10 kr, hade ingen aning om vad den använts till. Stoppade in batterier o tyckte det var en konstig klocka. Där är förvisso en klocka också, men det är en väderstation med bl.a. barometer i. Tyvärr saknas den där vindsnurran o utomhus-sensorn, så det funkar inte, men nu fattade jag vad det var för nått!

Nu fattar jag vad som menas med högtryck o lågtryck!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Miika wrote: 24 Nov 2023, 13:51 Undrar om Fantasio postar hänt i veckan?
Han verkade inte helt pigg på det.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

yrväder wrote: 24 Nov 2023, 09:09 Och du understår dig att gnälla för att ha schizofreni och samtidigt tycka att thailändskor mot betalning ska knulla med vilken slusk som helst.

Bakom salongen finns en hallick vad tror du sexslaven får för det knullet.
Väl talat, Yrväder! :clap:
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Det kanske förvånar er att jag trots schizofreni reagerar på det jag läser och det är ynkligt att att ge er själv stjärnstatus i lidande samtidigt som ni slår ner på andra. Jag avskyr när människor ständigt ska påtala sin sjukdom som förklaring och ursäkt till allt ja men jag är schizofren, ja men jag har adhd, ja men jag har atros osv. Sjukdom är ingen jävla ursäkt för att alltid påtala den hela tiden ska den i rampljus. Kräks på det-.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jag tycker inte att vi tycker synd om oss själva. Vi konstaterar bara fakta. Ok- hädanefter får vi inte nämna sjukdomar på Viska. Ska vi bara posta söta kattungar då?
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Bra rutet, Geta!
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Nästa Black Friday ska jag ha sparat pengar till. Kineserna <3
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Geta wrote: 24 Nov 2023, 15:37
Miika wrote: 24 Nov 2023, 13:51 Undrar om Fantasio postar hänt i veckan?
Han verkade inte helt pigg på det.
Jag fick också det intrycket
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Är det nånstans man ska få prata om sina sjukdomar så är det väl ändå här? Det går ju inte att prata med utomstående om schizofreni och schizoaffektiv. De fattar inte, och mitt intryck är , att de heller inget vill veta.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

yrväder skriver i detalj om sin förstoppning. Varför ska hon få göra det?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tänker på hur fantastiskt livet är, hur det ockuperar hela jorden, varenda centimeter. Från virus och bakterier till elefanter. Är inte det fantastiskt.
Post Reply