Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Jag tror på law of attraktion, (tror jag) :D
När jag drömt om ett liv i staden har jag ofta skämtat om att jag vill bo i en takvåning med terass. Och nu har jag chansen!
Om jag tänker så känns hyreshöjning motiverad.
När jag drömt om ett liv i staden har jag ofta skämtat om att jag vill bo i en takvåning med terass. Och nu har jag chansen!
Om jag tänker så känns hyreshöjning motiverad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag vill han en bengal katt som ska heta Roland eller Asta :D
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
God morgon
Mammas lägenhet har terass. De har gjort terassen till ett uterum som de kan vara i året runt. Det är riktigt nice, går nästan inte att få tag på där jag bor
Låter härligt! :)
Denna lägenhet har egentligen bara en stor balkong. Vet inte om det kan kallas terrass egentligen
Denna lägenhet har egentligen bara en stor balkong. Vet inte om det kan kallas terrass egentligen

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ganska svårt att få tag i takvåning stor balkong? Överväg om du ska ta chansen :D vet ju inte när och om det kommer en sådan chans igen
Exakt Leakim! Det känns som att detta är ett tillfälle! Särskilt när jag har råd med hyran också.
Ja :D överväg fördelar nackdelar, men det låter nice, vem vet, det kanske ingår i din livsplan att du skulle hamna i just den där lägenheten, kan ju hoppas på de
Ja. Ska göra en lista över för- och nackdelar
efter att jag tittat på lägenheten.

Att jag har så jäkla ont i fingrar och fötter. Hoppas läkaren vill höja kortisonkuren lite. Vill inte ha kortisoninjektioner innan julhelgen. Ifall det blir nåt vajs, som infektion i leden. Vill inte sitta på akuten på julafton.
Målningen är själens spegel
Memphis,
Hur många kvadratmeter är lägenheten på? Den som du är intresserad av alltså.
Hur många kvadratmeter är lägenheten på? Den som du är intresserad av alltså.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.