Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

Inte kommit ut idag
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Tidigare idag började min vänstra armbåge strula. Det var som att själva leden fastnade och sedan hoppade. Det gjorde inte ont men det lät konstigt. Jag har fortfarande problem med höger armbåge (tennisarmbåge).
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Krokus wrote: 26 Dec 2023, 20:41 Tidigare idag började min vänstra armbåge strula. Det var som att själva leden fastnade och sedan hoppade. Det gjorde inte ont men det lät konstigt. Jag har fortfarande problem med höger armbåge (tennisarmbåge).
Självmassage höger armbåge https://www.youtube.com/results?search_ ... 4lvmassage
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Jag skulle ta ett hemtest av covid-19 men bf var juni 2023. Vätskan som man ska blanda snoret med hade torkat. Testet funkade alltså inte. :|
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Gå tillbaks och klaga!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Var till Coop och skulle betala för maten, upptäckte att mobilen med korten var hemma, attans måste hem i den trettiogradiga kylan och hämta den. Var värst när jag skulle dit första gången usch.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Min hund är lite gnällig. Förmodligen pga brist på motion. Nu får den här förbannade kylan ge med sig snart. Det är ju synd om hunden hur jag än gör.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

memphis wrote: 03 Jan 2024, 18:39 Min hund är lite gnällig. Förmodligen pga brist på motion. Nu får den här förbannade kylan ge med sig snart. Det är ju synd om hunden hur jag än gör.
Göm godis/hundmat hemma som han får leta efter. Jag brukade säga ”plats” till min schäfer. Sen gick jag och gömde en godisbit någonstans i lägenheten. Sen sa jag sök. Och han fick använda huvud och nos. Kan lägga den under mattan, i en tröja, bakom ett stolsben, i en kong, i en kartong/låda osv.
Målningen är själens spegel
femfemman
Galliummedlem

Post by femfemman »

memphis wrote: 05 Mar 2022, 17:40 Jag blev fotograferad en gång. Jag såg tydligt blixten. Körde 5 km för fort, det kostade mig 1700kr. Det var mammas bil jag körde, men de hittade mig i passregistret. De kollade väl hennes barn i fösta hand.
Fick hem ett kravbrev från polisen på 2000 kr, i en del av landet där jag aldrig varit. Fick nästan panik, men ringde och frågade hur tusan de lyckas skicka så fel. Visade sig att de bara chansat på någon med liknande namn som bilägaren. Får de göra så? :shock:
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jocke wrote: 02 Jan 2024, 10:44 Var till Coop och skulle betala för maten, upptäckte att mobilen med korten var hemma, attans måste hem i den trettiogradiga kylan och hämta den. Var värst när jag skulle dit första gången usch.
Jobbigt! Så måste man parkera kvittot och det är stressigt med kö.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

femfemman wrote: 03 Jan 2024, 22:09
memphis wrote: 05 Mar 2022, 17:40 Jag blev fotograferad en gång. Jag såg tydligt blixten. Körde 5 km för fort, det kostade mig 1700kr. Det var mammas bil jag körde, men de hittade mig i passregistret. De kollade väl hennes barn i fösta hand.
Fick hem ett kravbrev från polisen på 2000 kr, i en del av landet där jag aldrig varit. Fick nästan panik, men ringde och frågade hur tusan de lyckas skicka så fel. Visade sig att de bara chansat på någon med liknande namn som bilägaren. Får de göra så? :shock:
Låter oansvarigt att "gissa". :geek:
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
femfemman
Galliummedlem

Post by femfemman »

Zoidar wrote: 03 Jan 2024, 22:12
femfemman wrote: 03 Jan 2024, 22:09 Fick hem ett kravbrev från polisen på 2000 kr, i en del av landet där jag aldrig varit. Fick nästan panik, men ringde och frågade hur tusan de lyckas skicka så fel. Visade sig att de bara chansat på någon med liknande namn som bilägaren. Får de göra så? :shock:
Låter oansvarigt att "gissa". :geek:
Verkligen. Kassa utredare i den delen av landet kanske? :)
Post Reply