Amandara

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Iridiummedlem

Re: Amandara

Post by amandara »

Jag är här och kollar av - men nu har jag börjat att inte hänga med. Livet är livet. Jag vet inte - ibland är det lysande ibland är det skit. Men jag mår på det stora hela bättre än man, jag, kan tro. I stand straight up as it seems. Konstigt nog. Jag är djupt övverraskad. Det har ju varit ett töcken det senaste halvåret. Och nu har jag bara fullt upp med livet och strävanden. Fys, Loppan, relationerna. Var hos min kp idag och hade ett riktigt bra talk. Han går snart i pension - shit what will I do then? Han är verkligen bra. Och fan, man har mött stolpskott i psykiatrin - kontrollerande asholes som inte fattar nada. Men men. Jag tror att jag har styrt upp hur jag vill ha det med mina nuvarande kontakter - och de respekterar det. Och finns där när jag behöver dem. Det är stort - och definitivt inget man kan ta för givet, i psykiatrin. Men iallafall. Jag är ok. Tack för omtanken. Skulle det vara lättare för er om jag tog bort min anonymitet? Jag är här, jag har bara inte så mycket att säga.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

amandara,

Jag räknar ut ändå, när du är inloggad som dold.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Yes I guess Geta 😃
Post Reply