Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Dagens fail

Post by Geta »

Det är tur att någon vill bli polis. Kan undra om gärningsmannen har en psykisk störning.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Skulle tro att han har det. Vem attackerar annars poliser med kniv.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Det var en som slog sönder en polisbil här utanför i somras. Srn började han mucka med polisen. Vips var den ensamma polisen 4 fler och de pepparsprejade honom. Han låg och skrek på marken i 30 minuter innan de bar in honom i den hela polisbilen.
Målningen är själens spegel
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vad bra att polisen har något effektivt att försvara sig med.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Geta wrote: 07 Jan 2024, 20:01 Vad bra att polisen har något effektivt att försvara sig med.
Ja. Pepparspray är mycket bättre än att skjuta personen. Pepparspray tror jag också är effektivare på skurkar på amfetamin tex. En kula i armen stoppar inte nån som är påverkad. Men pepparspray gör så man inte kan öppna ögonen.
Målningen är själens spegel
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

memphis wrote: 07 Jan 2024, 19:49 Skulle tro att han har det. Vem attackerar annars poliser med kniv.
En påtänd människa är livsfarlig m a o. Måste ju ha slirat ordentligt i hjärnkontoret.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Dom har sänkt kraven på bl.a. begåvningstestet för att få komma in på polishögskolan. En del kan inte ens tanka bilen...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mr ... olisskolan
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Oj, jag läste nyss länken som Richard skickade. Att de inte kan tanka bilen eller ens öppna motorhuven, har de inget körkort sedan innan polisutbildningen? Läskigt! Och att vissa polisaspiranter tar "tung psykofarmaka". Det framgår inte vilken sorts psykofarmaka, men det kan väl vara antidepressiva?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Vet var tanka bilen och vet i förekommande fall var man hittar spaken till motorhuven på de bilar jag haft. Samt att man får tänka sig för om man kör diesel eller bensindrivet fordon så man inte tankar bensin i en dieselbil eller diesel i en bensinbil, dyrt att åtgärda och kan för en dieselmotor gå sönder.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Idag skulle jag inte klara det. I drömmen körde jag en stor gammal bil antagligen en Volvo härom natten.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Geta wrote: 08 Jan 2024, 14:48 Idag skulle jag inte klara det. I drömmen körde jag en stor gammal bil antagligen en Volvo härom natten.
Tror det var en monstertruck du körde, Geta. :mrgreen:
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

:lol:
Post Reply