1Dave wrote: ↑15 Jan 2024, 12:05
Tänkte 0,7 kg i veckan. Så skulle vara klar till sommaren ungefär. Kan äta 1900 kcal om dagen ungefär
Antar jag har bra förbränning som väger 84kg på 2500kcal. Fast jag rör mig rätt mycket.
Ah jag får passa mig, tränar och rör mig för lite. Men ska försöka få ändring på det med. Har inte helt gett upp att springa göteborgsvarvet någon gång.
Det finns en lokal idrottsförening jag funderar på att bli medlem i. De har en löparsektion som springer ihop en gång i veckan. Kunde vara nice tror jag.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
1Dave wrote: ↑15 Jan 2024, 12:12
Går och cyklar du Zoidar utöver gymmet?
Just nu har det inte blivit så mycket promenader. Fast brukar försöka gå mina ärenden i stan (snittade 7775 steg förra veckan). Cyklar 1h två gånger i veckan på gymmet och tre styrkepass.
Last edited by Zoidar on 15 Jan 2024, 12:19, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
1Dave wrote: ↑15 Jan 2024, 12:12
Går och cyklar du Zoidar utöver gymmet?
Just nu har det inte blivit så mycket promenader. Fast brukar försöka gå mina ärenden i stan. Cyklar 1h två gånger i veckan på gymmet och tre styrkepass.
Aye
Jag har för långt att cykla till jobbet just nu. Men har lite tankar på att cykla några rundor i veckan till våren när snön försvinner
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
1Dave wrote: ↑15 Jan 2024, 12:19
Aye
Jag har för långt att cykla till jobbet just nu. Men har lite tankar på att cykla några rundor i veckan till våren när snön försvinner
Tycker det tar emot lite att bege sig ut när det är kallt.
Jag är väl rätt nöjd på mina 84kg, men skulle vilja ha den där riktiga formen. Frågan är hur det skulle kunna göras på ett hållbart sätt. Ska testa berberin en månad och se om det gör någon skillnad på vikten. Det vore isf den perfekta lösningen. Lite tveksam dock att det blir någon större skillnad. Skulle dock va kul om det funkade.
76,0kg idag. Av någon märklig anledning verkar jag ha fått mens idag. Fattar ingenting. (Fel dag.) Men det skulle förklara varför jag är svullen i kroppen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.