Det var tänkt att jag skulle åka med min syster egentligen men så blev det inte. Dom andra i familjen är nog upptagna när jag vill åka (vill åka en vardag) så tror inte det går. Sen vill jag kunna åka själv, men funderar på att dra till Skara istället och testa mig fram lite smått istället, är närmare att åka hem därifrån om jag inte klarar mera. Min KBT-terapeut sa att man ska vara lite försiktig med att utmana ångesten för mycket, då man kan förvärra den om man gör fel. Ska se om jag kan åka till Göteborg nästa vecka kanske... Det skulle det bli soligt då, plus att det kanske känns bättre om resan till skara idag går bra också.
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad tänker du på just nu?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Okej, gör det som känns bäst
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jo, är lite besviken på mig själv dock...
Lite besviken förstår men var inte för hård mot dig själv, du gör så gott du kan, mer kan du inte göra
Ge dig själv en klapp på axeln
Det försöker jag göra ibland
Det försöker jag göra ibland
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jo det är sant, tack leakim! :)
Hoppas det blir mera fart på forumet snart.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Då får du själv vara mer aktiv, memphis.
Är lite misstänksam mot ett fönster på andra sidan gatan. Det lyser där hela nätterna igenom.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mitt hatobjekt, klimatministern, påstår att klimatarbetet går framåt, fastän att utsläppen ökade förra året. Hon är en opålitlig typ. Jag hatar hennes hånflin.
Det är många som tror att hon kommer att bli nästa partiledare i Liberalerna.