Tror någon har en nyckel

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Richard
Administratör

Re: Tror någon har en nyckel

Post by Richard »

Praoade på flygflottiljen F10's fotoavdelning o fick också framkalla foton i mörkrum. Det var 1994. Samt fick jag lov att fotografera inne på flottiljområdet, dock inte flygplanen eller annat hemligt.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

När jag gick på Dagcenter fick vi framkalla i mörkrum.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Hade ett primitivt fotolab i badrummet (inget fönster) i slutet av 1970/början av 1980-talet. Gillade att framkalla och kopiera svartvit film. Använde Ilford FP 4 och HP 5, samt Ilfospeed plastpapper för kopiorna. Sen blev jag sjuk på allvar och sålde rubbet, vilket jag ångrar idag.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag har jobbat mycket i mörkrum. Jobbade ett tag på en dagstidnings fotoavdelning. Fick både utföra fotografuppdrag, samt kopiera i mörkrummet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Safir
Lutetiummedlem

Post by Safir »

Schizofreni wrote: 20 Jul 2021, 16:10
amandara wrote: 19 Jul 2021, 18:26 Jag har oxå varit med om att folk går in i lägenheten fast den var låst. Klippt hål i kläder, klippt av tomte skägget, bajsat i toan utan att torka sig. Jag satte in säkerhetslås då blev de förbannade (styrelsen i bostadsrättsföreningen).
Att man bajsat och inte spolat är ganska lätt att upptäcka förvisso men hur vet man att någon bajsat i toan och inte torkat sig? **amatördetektiven funderar**
Om det inte är något papper i toastolen så har personen knappast torkat sig.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

För 19 år sedan då jag hade psykos, trodde jag också att någon hade nyckel. Satte in sjutillhållarlås. Men nu har vi säkerhetsdörrar.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag har varit utsatt för intrång i mitt hem. Inte bara en gång, utan systematiskt. Och detta har skett inte bara hos EN hyresvärd , utan hos TVÅ helt olika hyresvärdar.
Det är därför jag nu bara vill bo hos stora, kommunala hyresvärdar som jag vet inte går in i min lägenhet så fort jag vänder ryggen till. Detta var naturligtvis mycket dåligt för min mentala hälsa. Tog mig år att återhämta mig från intrånget.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Post Reply