Tror någon har en nyckel
Moderator: Moderator 1
Re: Tror någon har en nyckel
Praoade på flygflottiljen F10's fotoavdelning o fick också framkalla foton i mörkrum. Det var 1994. Samt fick jag lov att fotografera inne på flottiljområdet, dock inte flygplanen eller annat hemligt.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
När jag gick på Dagcenter fick vi framkalla i mörkrum.
Hade ett primitivt fotolab i badrummet (inget fönster) i slutet av 1970/början av 1980-talet. Gillade att framkalla och kopiera svartvit film. Använde Ilford FP 4 och HP 5, samt Ilfospeed plastpapper för kopiorna. Sen blev jag sjuk på allvar och sålde rubbet, vilket jag ångrar idag.
Jag har jobbat mycket i mörkrum. Jobbade ett tag på en dagstidnings fotoavdelning. Fick både utföra fotografuppdrag, samt kopiera i mörkrummet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Om det inte är något papper i toastolen så har personen knappast torkat sig.Schizofreni wrote: ↑20 Jul 2021, 16:10Att man bajsat och inte spolat är ganska lätt att upptäcka förvisso men hur vet man att någon bajsat i toan och inte torkat sig? **amatördetektiven funderar**
För 19 år sedan då jag hade psykos, trodde jag också att någon hade nyckel. Satte in sjutillhållarlås. Men nu har vi säkerhetsdörrar.
Jag har varit utsatt för intrång i mitt hem. Inte bara en gång, utan systematiskt. Och detta har skett inte bara hos EN hyresvärd , utan hos TVÅ helt olika hyresvärdar.
Det är därför jag nu bara vill bo hos stora, kommunala hyresvärdar som jag vet inte går in i min lägenhet så fort jag vänder ryggen till. Detta var naturligtvis mycket dåligt för min mentala hälsa. Tog mig år att återhämta mig från intrånget.
Det är därför jag nu bara vill bo hos stora, kommunala hyresvärdar som jag vet inte går in i min lägenhet så fort jag vänder ryggen till. Detta var naturligtvis mycket dåligt för min mentala hälsa. Tog mig år att återhämta mig från intrånget.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen