Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Jag beställde korta lösnaglar från Lyko eftersom mina egna naglar är i dåligt skick. De är så tunna och går sönder.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Prenumeration på ett krigsspel. Skoj som fan, men köpet går inte genom. Det blir supporten.
Planerar att ha en hängande kruka över räcket på balkongen, med nåt fint blommande i. Men det är för tidigt för sånt. Det brukar vara några järnnätter i början av juni. Sen är det fritt fram.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Måste byta duschmunstycke. Det sprutar åt alla håll.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vi fick snålspolande duschmunstycken och kunde bli skadeståndsskyldiga om vi tog bort förträngningen eller bytte duschmunstycke
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det vägrar jag direkt. Det ska vara skönt att duscha. De ska inte bestämma vad jag har för munstycke.
Det här färdigköpt för min del. Har inte haft så bra självkontroll det senaste.
Jag har storshoppat igen också... redan fast månaden just börjat.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tandvård. Undersökning hos tandläkare i morgon. Hoppas att slippa återbesök...
Födelsedagspresent till sambon. Svårt. Jag köper ju bara köksredskap till honom jämt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.