Min motion idag
Moderator: Moderator 1
Re: Min motion idag
Bra jobbat Krokus! När man ser summan så är det ju otroligt mycket.
Jag minns när jag var växtskötare i Göteborg. Arbetsbeskrivning borde ha hetat "vattenbärare". Jag konkade på tunga vattenduknar, lastade in och ut ur bilen så många gånger varje dag, bar och bar. Har aldrig varit så vältränad i hela mitt liv. Jag bar nog ett ton vatten 5 dagar i veckan :D Men det var ändå det bästa jobb jag haft. Och den snyggaste kropp jag haft.
Jag minns när jag var växtskötare i Göteborg. Arbetsbeskrivning borde ha hetat "vattenbärare". Jag konkade på tunga vattenduknar, lastade in och ut ur bilen så många gånger varje dag, bar och bar. Har aldrig varit så vältränad i hela mitt liv. Jag bar nog ett ton vatten 5 dagar i veckan :D Men det var ändå det bästa jobb jag haft. Och den snyggaste kropp jag haft.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Massivt pass, Krokus!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Gåband 8 km 65 min, 3% lutning cirka
Cyklat som vanligt, och styrketränat 25 min. Det gäller att få in rutinen med styrketräningen. Tar jag mig dit, gör något och går hem - så är jag nöjd. Man får förändra i det lilla.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Visst använder du nån app för att hålla koll på tyngd lyftningen? Vad är det för app? :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har bara kvällsgymnastiken kvar. Har själv satt ihop programmet.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tack! :DKrokus wrote: ↑04 Jun 2024, 19:00 Strength log heter appen! Jag nöjer mig med gratisversionen.
https://www.strengthlog.com/
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Gick 45 minuter på gåbandet idag på nya gymmet, men ingen styrka idag. Får bli imorgon eller på fredag.
60 minuter gåband raskt 7,4 km cirka 2% lutning
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
30 minuter på gåbandet och körde liiiite styrka i armarna och benen. Men hade inte ätit frukost så orkade inte så mycket mer...