Vad har du lärt dig idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har du lärt dig idag?
En av mina kollegor stör sig på mig. Hon säger inte det rätt ut, det märks ändå.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Läsa provsvar från labbet.
Måste nog banta min hund lite grann. Hon får för mycket extra kex och godsaker. Jag löser det genom att ge henne mindre torrfoder i skålen. Det märker hon inte.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att det är värt det att gå igen ångest för att göra saker, för efteråt känns det väldigt bra.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Att min hjärna hittar på saker som inte finns. Inatt drömde jag att det fanns något som heter meuovetande. Nä, det gör det inte såg jag nyss vid en sökning med Google.
Att det är bara jag vaken i trappuppgången.
Bredbandet betalas via hyresavin i nya lägenheten. Bekvämt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Inget vad jag vet
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att kyrkan försökte ändra midsommarfirandet till att fira Johannes Döpares födelsedag. Det misslyckades.
Min mormors bror firade Johannes döparens dag.
Att inte lyssna på folks skvaller....
Att antiperspirant ska användas på kvällen för att vara effektiv nästkommande dag.