Nu är jag återigen inlåst på psykiatrin. LPT. Jag läste i journalen att detta blir mitt 22:a vårdtillfälle.
Jag gillar inte att bli behandlad såhär. Dom tvingar i mig antipsykotisk medicin som jag inte vill ha. Just nu ligger jag på 600mg Solian dagligen. Jag fick Clozapine i många år, som mest 600mg, men fick sänkta vita blodkroppar så då blev jag äntligen fri från den allra vidrigaste av mediciner.
Jag är inte ens sjuk! Läkarna har skrivit att jag har hallucinationer och tror mig vara förföljd, men det är inte ens sant! Jag var psykotisk för många år sedan, men detta har jag blivit fri från och kommer aldrig att falla tillbaka till igen.
Jag kommer aldrig att bli fri från psykiatrin.
Jag har börjat använda den starka negativiteten man får av att sitta inlåst som träning. Man kan aldrig få för mycket negativitet.
Inlåst igen
Moderator: Moderator 1
Re: Inlåst igen
Du måste ju hamnat på LPT av någon anledning. De låser inte personer som inte har symptom, mig veterligen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Kiselmedlem
Jag hade legat på golvet i mörkret i våran källare. Jag ville stänga ute allt ljus eftersom jag älskar mörker.
Dessutom uppgav en anhörig att jag hade viss problematik som jag egentligen inte har. Som vanligt ignorerar dom mina ord totalt när jag försöker försvara mig.
Det var tråkigt att höra, johnsterling.
Låter jobbigt när folk inte lyssnar på en och allt man gör stämplas dom sjukt.
Målningen är själens spegel