Vad har du lärt dig idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har du lärt dig idag?
Har lärt mig att det går att rehabilitera en hund som vill bara DÖDA. Men det krävs ganska mycket av ägarna i såna fall.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Att skolorna på Ersboda har frukostklubb, erbjuder gratis frukost genom Rädda Barnen.
Vad trevligt för barnen att kunna äta frukost i skolan. Då går det säkert lättare att lära.
Den som söker skall finna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att man inte ska sova tre timmar efter jobbet….
In a world where you can be anything, be kind.
- Hercules723
- Hafniummedlem
- Hercules723
- Hafniummedlem
Att filmerna med Fast&Furious ej handlar om att fånga skurkar. Jag har inte sett en enda av filmerna. 

Hur man redigerar bilder på mobilen. Måste testa vidare.
Jag har inte heller sett någon fast & Furious.Hercules723 wrote: ↑06 Sep 2024, 18:32 Att filmerna med Fast&Furious ej handlar om att fånga skurkar. Jag har inte sett en enda av filmerna.![]()

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har lärt mig ett nytt uttryck. "Other spawn of satan". Kan vara mycket användbart.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vad skulle det vara?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Trodde det skulle bli jättesvårt att få bort lorten som letat sig in mellan golvet och det där plasttråget som man måste ha under diskmaskinen. Men det visade sig var ingen konst alls.
Sen gjorde jag badrummet. Torkade av väggarna från golv till tak. Torkade rent speglarna, tvättfatet och toan. Skurade duschen. Skurade under tvättmaskinen. Skurade golvet. Klart.
Sen var jag trött men fortsatte ändå. En timme till. Pressade.
Nu har jag pajat naglarna ännu mer och är trött. Men nöjd med vad jag gjort idag.
Sen gjorde jag badrummet. Torkade av väggarna från golv till tak. Torkade rent speglarna, tvättfatet och toan. Skurade duschen. Skurade under tvättmaskinen. Skurade golvet. Klart.
Sen var jag trött men fortsatte ändå. En timme till. Pressade.
Nu har jag pajat naglarna ännu mer och är trött. Men nöjd med vad jag gjort idag.