Helgkollen
Moderator: Moderator 1
Re: Helgkollen
Jag har inga måsten på mig och det känns skönt. Kanske blir det en pizza på söndag, det är allt jag har planer på. Förr om åren var fredagskvällarna lika med festande, men nu är allt som en jämngrå vardag för mig. Men jag ska väl inte klaga. Skönt med helg i alla fall.
Så var det lördag igen och där satt jag och vänta.
Jag tyckte allting verka meningslöst.
Men just då ringde en rar liten jänta.
Och mitt problem var löst.
Jag tyckte allting verka meningslöst.
Men just då ringde en rar liten jänta.
Och mitt problem var löst.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, skulle en jänta komma och ringa på min dörr skulle jag vara glad. Jag önskar att jag hade lite starkt att dricka. Pricken över i:et fattas mig.
Helgen har varit kort som vanligt. När jag var ung och frisk och jobbade festade jag oftast på helgen. Jag hade lite alkoholproblem faktiskt. Lördagarna gick åt till att vara bakfull. Nu dricker jag inte på det sättet längre och det är skönt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Många var de dagar jag var fyllsjuk, he, he. Numera tar jag det lite lugnare med drickandet. Nåja, nu är snart denna helg överstökad. Den innehöll ett besök hos min vän. Alltid något. Idag har jag bara slappat, gått runt i kalsonger och tröja.
Äntligen fredag!!!
Vad ska ni Viskaiter göra nu till helgen?
Själv så har jag inga större händelser inplanerat mer än att tvätta kläder, träna och se på tv.
Vad ska ni Viskaiter göra nu till helgen?
Själv så har jag inga större händelser inplanerat mer än att tvätta kläder, träna och se på tv.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ingen helg än, men har bunkrat upp och har en grogg bredvid mig och öl, starköl står i kylen och vin finns för helgen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Lösa korsord, lyssna på radio och se TV i datorn.
Om jag är frisk på söndag ska jag gå på en clinc (gäller hästar och ridning).
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
I helgen ska jag:
Jobba fredag
Åka buss till mor och far över helgen.
Vara barnvakt fre-lör
Ledig söndag
Planera almanackan med mor fram till jul
Måndag massa saker hemma då får ta tidig buss hem?
Jobba fredag
Åka buss till mor och far över helgen.
Vara barnvakt fre-lör
Ledig söndag
Planera almanackan med mor fram till jul
Måndag massa saker hemma då får ta tidig buss hem?
In a world where you can be anything, be kind.
Har en skrivbordslampa och en ny väderstation att plocka ihop i helgen.
På första bussen. Sen annan buss sista biten. Sen hoppas jag på fin barnvakthelg! :)
In a world where you can be anything, be kind.