Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Du kan vara en Dront.
Läste om en som gör pannkakor på kärnmjölk. Så är det i staterna. Jag har aldrig smakat kärnmjölk. Tror knappt jag sett det. Får prova om jag hittar det.
Väntar på att min sjuksköterska ska ringa kl. 15
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vad har jag inte svarat på menar du?Jocke wrote: ↑30 Oct 2024, 11:46Det där med rasblandning är en myt, vi människor är av samma ras! Sedan så har väl urinnevånare annan kultur och lever utifrån detta. Den där typen du har snackat om, kanske inte har anpassat sig till vår kultur? Det är många även bland de så kallade svenskarna, som har ett onödigt språkbruk. Ja, du sade ju att du inte gillar Hitler, onödigt av dig att påpeka detta. Du säger en sak men menar annat, då blir det svårt att veta vad din forna politiska åskådning låg någonstans. Du behöver inte använda ett överlägset språkbruk gentemot mig, en ärlig fråga kräver ett ärligt svar. Men du undvek detta.
In a world where you can be anything, be kind.
Människan är en invasiv art.
Överlägset språkbruk = Jocke. Se bjälken i ditt eget öga.MsTibbs wrote: ↑30 Oct 2024, 14:38Vad har jag inte svarat på menar du?Jocke wrote: ↑30 Oct 2024, 11:46Det där med rasblandning är en myt, vi människor är av samma ras! Sedan så har väl urinnevånare annan kultur och lever utifrån detta. Den där typen du har snackat om, kanske inte har anpassat sig till vår kultur? Det är många även bland de så kallade svenskarna, som har ett onödigt språkbruk. Ja, du sade ju att du inte gillar Hitler, onödigt av dig att påpeka detta. Du säger en sak men menar annat, då blir det svårt att veta vad din forna politiska åskådning låg någonstans. Du behöver inte använda ett överlägset språkbruk gentemot mig, en ärlig fråga kräver ett ärligt svar. Men du undvek detta.
Jag vet inte hur mycket ideologi kring nazismen du står för numera? Jag vet inte hur pass mycket liberalerna har övertagit ditt tankeväsen från förr? Du sade, du sade du redan hade skrivit att du inte gillar Hitler, det lät för mig sarkastiskt. Försökte bara räta ut en del frågetecken kring din nuvarande ideologi, som delvis kretsar kring pride, som inte din forna tankeväsen hade tolererat? Det var bara så enkelt jag uttryckte mig kring detta.MsTibbs wrote: ↑30 Oct 2024, 14:38Vad har jag inte svarat på menar du?Jocke wrote: ↑30 Oct 2024, 11:46Det där med rasblandning är en myt, vi människor är av samma ras! Sedan så har väl urinnevånare annan kultur och lever utifrån detta. Den där typen du har snackat om, kanske inte har anpassat sig till vår kultur? Det är många även bland de så kallade svenskarna, som har ett onödigt språkbruk. Ja, du sade ju att du inte gillar Hitler, onödigt av dig att påpeka detta. Du säger en sak men menar annat, då blir det svårt att veta vad din forna politiska åskådning låg någonstans. Du behöver inte använda ett överlägset språkbruk gentemot mig, en ärlig fråga kräver ett ärligt svar. Men du undvek detta.
MsTibbs ideologier går inte ihop på några sätt.
Snart kommer vintern igen. Blir alltid en gnutta avis på människor som bor mer söderut då.
"MsTibbs ideologier går inte ihop på några sätt." Av Geta
Okej då får jag acceptera det svaret!
Okej då får jag acceptera det svaret!
Jag har aldrig gillat hitler. På vilket sätt är det sarkastiskt? Alla kommunister gillar inte Gulag heller.
In a world where you can be anything, be kind.
Men de gillar Stalin och Lenin.