De är retoriskt rätt skickliga.MsTibbs wrote: ↑08 Nov 2024, 14:50SD är äckliga.amandara wrote: ↑08 Nov 2024, 13:48 Jag har funderat på att bli liberal. Hörde en Sverigedemokrat som sa att män inte ska hålla på med kvinnoidrotter. Får mig att resa ragg. Idrott som idrott. Idrott är bra. Man behöver inte sätta epitetet manlig/kvinnlig idrott. När jag föddes var det förbjudet för kvinnor att springa maraton och åka Vasaloppet. Ursjukt.
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
skickliga på att bedra tycker jag och lova massa fint som inte är grunden till deras riktiga politik.amandara wrote: ↑08 Nov 2024, 14:55De är retoriskt rätt skickliga.MsTibbs wrote: ↑08 Nov 2024, 14:50SD är äckliga.amandara wrote: ↑08 Nov 2024, 13:48 Jag har funderat på att bli liberal. Hörde en Sverigedemokrat som sa att män inte ska hålla på med kvinnoidrotter. Får mig att resa ragg. Idrott som idrott. Idrott är bra. Man behöver inte sätta epitetet manlig/kvinnlig idrott. När jag föddes var det förbjudet för kvinnor att springa maraton och åka Vasaloppet. Ursjukt.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ulv i fårakläder. Tyvärr verkar just Jimmie sympatisk, men ingen av de andra….
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
ja precis.MsTibbs wrote: ↑08 Nov 2024, 15:00Ulv i fårakläder. Tyvärr verkar just Jimmie sympatisk, men ingen av de andra….mrsearlgray wrote: ↑08 Nov 2024, 14:56skickliga på att bedra tycker jag och lova massa fint som inte är grunden till deras riktiga politik.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Min känsla är att de flyttar fram positionerna. Allteftersom. det blir allmänt accepterat. De bidar sin tid, är min känsla.
Jimmie är en framgångsfaktor, och Matias Karlsson kan jag tycka. De faller utan Jimmie.
Ja det skallrade i leden när Jimmie var utbränd eller deprimerad typ, för nått år sedan.
In a world where you can be anything, be kind.
Har helt missat att det är fredag idag. Trodde det var torsdag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Inget SD utan Jimmie.
SD tar upp obekväma frågor som andra partier inte vill ta i som att invandringen har varit för stor under kort tid i Sverige. Integrationen har misslyckats. Tvärtom en del partier vill ha större invandring.
SD är bakåtsträvande. Precis som Donald Trump är. De vill tillbaka till något som kanske aldrig funnits och definitivt inte kommer igen. Vi lever i en global värld nu. Det går inte att skruva tiden tillbaka.MsTibbs wrote: ↑08 Nov 2024, 14:50SD är äckliga.amandara wrote: ↑08 Nov 2024, 13:48 Jag har funderat på att bli liberal. Hörde en Sverigedemokrat som sa att män inte ska hålla på med kvinnoidrotter. Får mig att resa ragg. Idrott som idrott. Idrott är bra. Man behöver inte sätta epitetet manlig/kvinnlig idrott. När jag föddes var det förbjudet för kvinnor att springa maraton och åka Vasaloppet. Ursjukt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen