Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Jag sålde mängder med tidningar härom året och bar paketet till postavdelningen. Jag fick träningsvärk av det och oroade mig för att det skulle väga minst de 20 kilo paketet klarade. Det visade sig väga knappt tio kilo.
Bonnabrännna var nedsättande. De som var tvungna att vara ute i solen och jobba. Överklassen inomhus var vit. Men nu har överklassen råd att skaffa riktig bränna. Men det är iaf i Kenya och Tanzania status att vara vit idag. De tilltalade mig med statusordet shivkamoo, vilket jag annars är för ung för.
In a world where you can be anything, be kind.
Jag har viss erfarenhet av att bära vikt eftersom jag arbetat som växtskötare där den huvudsakliga uppgiften var att bära vatten till växterna.
Men jag har en plan. Mitt handbagage är inte fullt. Så jag kan flytta över saker.
Men jag har en plan. Mitt handbagage är inte fullt. Så jag kan flytta över saker.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Rednecks är ett nedsättande ord i USA.
dagens/gårdagens fail var att jag trodde björk menades musiker björk, såg den i förbigående men nu hittar jag inte tråden så kan inte be om ursäkt
kan inte alla namn här ännu

Last edited by Cee on 29 Nov 2024, 16:53, edited 1 time in total.
Ta det lugnt Cee, ingen skada gjord! :)
In a world where you can be anything, be kind.
Medlemmen björk har inte visat sig senaste året men vi minns honom.
Geta, tack för förklaringen! Verkar som 30-50 är aktiva här mest?
- Hercules723
- Hafniummedlem
Skjuter på tvättning till imorgon, för det var fullbokat idag och jag känner ej för att vara i tvättstugan
om det är folk både före och efter mig. Bäst är att lyckas boka "sista passet".
om det är folk både före och efter mig. Bäst är att lyckas boka "sista passet".