Lite sugen på gå dit. Man får nog boka biljett i tid.
John Cleese till Malmö
Moderator: Moderator 1
John Cleese till Malmö
https://www.tickster.com/se/sv/events/8 ... fore-i-die

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Re: John Cleese till Malmö
Vad kul!!! :D
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Zoidar, han är kul. Älskar Pang i bygget (Fawlty Towers), ett mästerverk, även filmerna med Monty Python :D
Minns en turné han gjorde för 10 år sedan. Han gnällde oupphörligt på twitter att hans fru fick för mycket pengar i skilsmässan så han var tvungen att turnera.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Var det inte han som gnällde på att servicen på svenska hotell var så dåliga? :P
Fawlty Towers kan man se hur många gånger som helst ju.
Har bokat till hans framträdande i Jönköping. Ser framemot detta.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Han kommer till min stad också. Det skulle jag vilja gå på. Fast jag håller Michael Palin som roligare.
Monty Python and the Holy Grail är ju en av favoritfilmerna. Life of Brian är bra den med. The Meaning of Life är mindre bra.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag har aldrig fattat Monty Phyton filmerna. Kanske för att jag inte sett någon, men det jag har sett fattar jag inte det kul med. Gillar Fawtly Tovers.
Jag är för kass på engelska för att förstå det roliga. :(
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.