Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Drömde om mina kusiner. Vi var i Skåne och hade semester. Farmor (som dog för ca 15 år sedan) var också med i drömmen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Drömde att jag var hemma hos brorsan och rensade i kattlådan.
I natt hade jag tappat bort mitt körkort. Jag åkte buss i city och försökte sminka mig. Det blev väldigt kladdigt, hehe. Min pappa satt på sätet framför mig och jag gjorde allt för att undvika honom att se mig, eftersom jag inte hade någon lust att prata. Jag missade min hållplats och fick kliva av på nästa istället. När jag klev av var det någon som stal min smoothie.
- Hercules723
- Platinamedlem
Drömde om Richard och Viska inatt, alltså överbefälet på Viska.
Drömde att sambon och jag var på ica maxi och han hittade glutenfri lättmjölk och skannade den. Jag fick världens utbrott och gapade massor. "Lättmjölk går faan inte att dricka! Ta bort den!".
Drömde att jag gick omkring med pinnstolar på jobbet. Sedan skulle jag duscha (på jobbet) men det var antingen en liten häst eller en stor hund, som var i vägen.
Drömde att jag fyllde brorsans diskmaskin såpass tungt att den var nära på att välta.
Eh. Kan jag få drömma något kul istället?
Eh. Kan jag få drömma något kul istället?
Du verkar ofta drömma rätt stressrelaterat.
"För ett barn blir oss fött, en son blir oss given. På hans axlar vilar herradömet, och hans namn är: Under, Rådgivare, Mäktig Gud, Evig Far, Fridsfurste." -Jesaja 9:6
Jag drömde att en vän på en fest tatuerat mig på ryggen utan mitt vetande när jag var full.
"För ett barn blir oss fött, en son blir oss given. På hans axlar vilar herradömet, och hans namn är: Under, Rådgivare, Mäktig Gud, Evig Far, Fridsfurste." -Jesaja 9:6
Drömde att jag skulle komma av LSD. Hade hockeyutrustning på mig och fightades med demonerna. När jag var ren på andra sidan var utrustningen söndersliten och slagen. Men jag var hel. De andra kunde inte förstå att jag överlevt med tanke på hur skydden såg ut.
LustigtSaDemonerna
LustigtSaDemonerna
Målningen är själens spegel
- Hercules723
- Platinamedlem
Sovit så dåligt i ett par veckor att jag knappt minns vad jag drömmer.
Jag drömde att jag blev blind. Lite otäckt.