Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Två ganska stora marsipangrisar.
Funderar på en bingolott för Uppesittarkväll. Köper den i så fall i tobaksaffären.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tror jag ska köpa nya byxor och tröjor på bonprix
Det kostar att gå ner 11 kg
Det kostar att gå ner 11 kg
Har du gått ner i vikt medvetet? Någon specifik diet?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Var till dietisten, fick mat schema och recept som ska vara bra.
Samt mått:
https://www.apotea.se/mealsizer-small
Kände mig tvingad att gå ner i vikt, då jag fått diabetes
Bonprix är en rolig affär! Man kan hitta riktiga fynd där bland allt anskrämligt. Herrmodet är nog mindre anskrämligt kan jag tänka. Inte så fasligt dyrt heller.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Måste nog fundera på att köpa en ny bäddmadrass. Den jag har veckar sig. Har väl haft den för länge.
Har kollat runt på sängar. Hittade en med lämpligt pris hos Mio. Svensktillverkad och enligt Svanens regler. Går på 1744kr vilket är en billig bäddmadrass. Men jag väntar nog till mellandagsrean.
Behöver köpa en ram. Minns tyvärr inte vilken modell jag köpte förra året. Tror att jag köpte på Clas Ohlson i alla fall.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ska köpa något godis till tidningsbudet.
Tänkte köpa en flaska whiskey till en polare och skicka, undra om den hinner fram tills Julafton?
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master