Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Vet nästan säkert att Aliens "De Grå" ville att folket ska få tinnitus så dom går in i sig själva för att forska!
De genomonda systemet som satte patienter på dårhuset en gång i tiden led av tinnitus! Det kan vara Alien "De Grå" som ligger bakom allt.
Frågan är om jag hinner skapa låtarna innan rymd stenen kommer för det är inte så länge till! Jag hade behövt hjälp att skapa låtarna eftersom jag hela tiden hör röste som jag är fullt upptagen med. Om man är som jag då kan vissa saker gå långsamt så därför hade jag behövt mer stöd i livet.
Men den här djävla idioten till planeten jorden ville fan inte ge mig stöd utan de skulle trycka mig ner mig ännu mer ner till helvetet!
Det är så - hennes X sköt mig om och om igen! Hela här i staden mådde inte bra då efter detta. Nu försöker dom få ordning på vad det vad som hände. Jag har mer att berätta men inte just nu.Kvinnan här hemma hos mig är paranoid - hon och jag pratade om parallella världar! Det är svårt! Förklarade att han hon och hennes X dödade mig i en annan parallell världen för runt 10–20 år sedan. Jag rörde en komet av denna anledning!
Om ni bara visste hur många jag har blivit mördad - ni skulle inte tro det! Våren 1990 blev jag också mördad utav mina anhöriga. Det är så dvälja sjukt. Aliens "De Grå" som har hjälp mig återuppstå i en annan tid och rum är trötta på mig som jämt blir mördad och hamnar i en annan parallell värld! Det har till och med satt griller i huvudet på dom med varför man hela tiden vill döda mig.
Ja, jag frågar som Aliens frågar: - "Varför vill "Alla" att han Alexander ska dö?".
Folk som låg bakom min död lever på 1990-talet än idag! De hamnade i fel tid och rum för att de mördade mig. De har operativsystemet Windows 98 än idag!
De som mördade mig försöker komma mer rätt i tid och rum med tillexempel utav Guds hjälp!