Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Cee
Indiummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Cee »

god natt och sov så gott Nissegossen
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Varför somnar jag inte? Blundat över en timme… :(
In a world where you can be anything, be kind.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

MsTibbs wrote: 21 Dec 2024, 22:31 Varför somnar jag inte? Blundat över en timme… :(
Glömt medicinerna,
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Om jag ska till Max och klämma.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Framme och fixat allt vi kunde och behövde. Packa ur släpet och köra det till Umeå, envägssläo. Och så handla massa mat på Ica Maxi, blev en sväng förbi Willys oxå för prinskorven var slut på maxi. Sen hem i den stjärnklara natten. Helt ren vit snö. Organisera och få iordning på alla grejer - leta fram det som behövs akut som kuddar, täcken, sängkläder och sånt. Filtar och extratäcken. Proppen gick när vi körde mikron och allt blev kolsvart. Men det löste sig. Tur jag tog med krisradion som har en kraftig ficklampa, men vi andvände telefonernas ficklampor och brorsan fick igång elen rätt snabbt. Alla elelement går på högvarv och så micron på det - det blev för mycket. Det får vi tänka på framöver. Brorsan har en pannlampa oxå - klokt. Nu ligger vi äntligen nedbäddade för att sova. Hela långa resan med släp tog 11ish timmar, om jag inte har fel. Sedan två timmar i bil till för att lämna släpet och mathandla. Pust. Jag är skitslut. Har hyfsade besvär av både diskbråcket och bröstryggen - sittandet var besvärligt. Jag har gymnastiserat under resans gång, då vi stannat, för att aktivera musklerna och få igång blodgenomströmningen. Det är lite kylslaget men vi har dubbla täcken. Blir nog bra. Minus 24 ute och huset är inte uppvärmt. Det var 12 grader i köket när vi kom, vi drog igång elementen i rummen som var kalla. Men sen hade vi in en massa packning i köket som legat på släpet i 11 timmar och kylts ner. De fortsätter ju kyla ner när de är inne, packningen. God fucking natt!
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Hoppas det blir en trevlig tur. Jag har missat vad det är du ska göra i Sthlm.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det är väl inte Stockholm utan Västerbotten.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Hur i hela friden hittar någon med schizofreni hit. Jag har sökt men ingenstans kommer Viska upp.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Geta wrote: 22 Dec 2024, 06:36 Hur i hela friden hittar någon med schizofreni hit. Jag har sökt men ingenstans kommer Viska upp.
Jag sökte "schizofreni forum" men hittade inget sätt att komma hit heller
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Geta wrote: 22 Dec 2024, 06:36 Hur i hela friden hittar någon med schizofreni hit. Jag har sökt men ingenstans kommer Viska upp.
Man måste nog skriva viska 4.0 schizofreni för att komma hit, annars kan den gamla viska finnas kvar och hjälpa nya besökarna hit?
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Leakim97 wrote: 22 Dec 2024, 06:49
Jag sökte "schizofreni forum" men hittade inget sätt att komma hit heller
Hur hittade du hit, Leakim?
Post Reply