Idag har vi inte haft någon kontakt alls.
Utöver att vi ska på teater tillsammans, så har vi också enats om att laga mat tillsammans.
Jag tog intiativ till att vi skulle göra en gemensam spellista med musik till när vi lagar maten. Det har varit ett roligt projekt med överraskningar musikväg. Vi har ungefär lagt till två låtar var om dagen i några dagar nu. Snart har vi 20 låtar. Jag har valt både nostalgiska låtar och klassiker som bjuder in till dans. Inte pardans då... Ser att hon också valt en låt som bjuder in till dans, så tänker lekfullt dansa och bjuda in henne att göra sällskap. Tror att hon kommer tycka det är lite töntigt men roligt. Äh, om jag känner för att dansa så gör jag det, även om det kan uppfattas som lite töntigt och pinsamt.
Jag ska bjuda på en sallad som hon visade intresse för, så pass stort att hon ville träffas för att laga mat tillsammans och testa den. Eftersom att vi båda tycker det är kul att laga mat i grupp så enades vi om att gå till en asiatisk butik och försöka oss på något asiatiskt. Hon har rötter i asien, så hoppas på att få en asiakulinarisk upplevelse (hennes favoritmat är ris med ägg och soja

Tänker att jag skriver om någon dag, checkar in om hur hon mår, samt önskar att det går bra för henne på mötet hon ska ha om någon dag.
Vi får se hur detta utvecklar sig.