Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Inte mycket, kollat skidskytte.
Tandkliniken
ska tillbaka på tisdag....
ska tillbaka på tisdag....
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Diskat lite, duschat, tvättat och grubblat.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Tog spårvagnen ned på stan för färd till mottagningen och injektion. Sedan Systembolaget och därefter till mötesplatsen. Var där ett par timmar och sedan hem för lite vila på sängen.
Har kommit hem nu från firandet av mamma. De hade inte lagat nån mat, utan vi gick till en restaurang i närheten. Det var buffé. Jag åt två biffar och potatisgratäng och chillibearnaise. Olika sallader.
Efterrätten åt vi hemma. Bakelser och skumpa. Mamma blev glad för presenten.
Sen gick jag hem med bägge hundarna i släptåg. Slängde mig in i duschen det första jag gjorde.
Nu är det dags att varva ner. Kolla lite viska. Lite youtube.
Efterrätten åt vi hemma. Bakelser och skumpa. Mamma blev glad för presenten.
Sen gick jag hem med bägge hundarna i släptåg. Slängde mig in i duschen det första jag gjorde.
Nu är det dags att varva ner. Kolla lite viska. Lite youtube.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vad gott det låter, memphis. Potatisgratäng som är så gott.
Ja det var gott! 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nu har jag kopplat in allt som ska koppla in och tekniken funkar. Kan jag då slänga den här högen med gamla kablar?
Rätt mycket idag
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Jobbat
Kaffekompis
ICA mat
Kaffekompis
ICA mat
In a world where you can be anything, be kind.
Varit till mataffären med boendestödet. Legat på sängen och lyssnat på radion. Tittat på TV. Ätit dagens varma lunch till middag.
Har upptäckt att mina gamla ringar inte passar mina fingrar längre. Fingrarna måste ha blivit fetare.