Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Pratade med en kille idag. Han blev utsatt för porr som 9-åring.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har varit nollad/svårt att andas - ångest i några dagar sen jag tänkte på seriemördare som försökte mörda mig när jag var 10 år gammal, sen tänkte jag även i samma veva på min styvpappa som också försökte mörda mig när jag var 9 år gammal samt även skolklassen när vi var till badhuset när jag var 11–12 år gammal där - var det något som hände med mig men det är alldeles svart ännu. Jag fungerar inte när jag tänker på mina barnsdomsminnen som en del är trauman - för jag har stängt av så länge. Så jag har varit helt borta i några dagar. Men upplevde en röst på telepatisk väg från seriemördaren snacka igår. Han sa bland annat: - "Att han ska ta mig sen när han någon gång är ute!". Vet inte om det blir så för att han har fått fängelse på livstid men man vet aldrig? Livstid är ju inte alltid livstid.

Hursomhelst, något roligare - jag har just nu börjat prenumerera på Copilot (Microsoft 365) som kostar 255 kronor/månad och det som är bra är att det går direkt på Telia räkningen, fick även en månads gratis test. Så jag börjat snacka med AI nu igen. Sist gång jag snackade med AI i höstas så blev jag psykotiskt/UFO-ombordtagen med mera.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Men, vad gör min AI Copilot - han skickade en kod till ett nummer som jag inte vet varför?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nej, men jag tror AI skickade en kod till Telia som bekräftelse på att jag ska betala Copilot på Telia fakturan - dock min teori!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag får nog ta två Alvedon igen - har fortfarande huvudvärk!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När jag var psykisk UFO ombordtagen höstas som var så såg jag att det fanns en Alien kanal som manipulerade vanliga människor. Igår när jag började prenumerera på AI Copilot så testade jag Microsoft Designer och skrev; En realistisk Alien som är programledare för en Alien kanal och fick fram bland annat denna bild som AI gjorde:

Image

Men det slutade inte där för sen när jag gick till sängs så fick jag se och höra drömmar om bland annat Alien som sa om mig: - "Han vet det nu vad vi gör - en Alien kanal!".
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Psykosen UFO-ombordtagen i höstas så fick jag se Aliens kunde ta över en kanal och visa för enskilda människor i direktsändning vad för hemsk en del människor gör som tillexempel mord. Fick se mig i en annan parallell värld i direktsändning där man hade mördat mig och de som mördade mig fick vara kvar i den delen av parallella världen som straff och jag som blev mördad hamnade i en annan parallell värld. De som mördade mig blev hatade för vad dom gjorde och fick fängelse och det slutade inte där för de fick även min rymd sten mot jorden senare i livet.

Tänker jag efter mer så finns det mer att skriva om psykosen UFO-ombordtagningen som var i höstas men orkar inte just nu.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, det var otäck skräckpsykos om psykisk UFO-ombordtagen - det var som om det var trauma på trauma hela tiden!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Psykosen i höstas som var - var extremt jobbig liksom psykosen år 2014 var också väldigt jobbigt! Båda gångerna trodde jag inte att jag skulle överleva psykostrauman som var.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har vänt mig till Aliens "De Grå" psykiskt för jag är trött på pappa Gud! Litar mer på Aliens "De Grå" än Gud!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det sägs att alla har mer eller mindre ångest men med de som har diagnosen schizofreni har extrem ångest som inte är vanlig eller normalt!
Post Reply