Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen pantsatte jag väskan med synten - han ingav mig respekt och frågade mig hur mycket jag vill du ha ungefär? Jag brydde mig inte så mycket och sa att han själv får bestämma. Han sa: - 1500 kronor är det ok!? Visste att han skulle säga det så jag sa att det är helt ok. Jag bryr mig inte om väskan med synten fast den är värd runt 7000–8000 kronor som ny. Varför jag inte bryr mig om synten och tänker kanske inte lösa ut den sen för synten har 90-tals ljud men jag vill hellre ha 80-tals ljud så därför kan det kvitta på ett sätt. Jag är snart skuldfri och kan köpa en bättre synt tänker jag då.

Min helg blev någorlunda räddad utav dom 1500 kronorna för jag har nu fest! Köpte folköl, cigg, mat och sådant samt har pengar över! Främst reste jag inte till Pantbanken för att få pengar över helgen utan det var mest att jag kunde lösa ut mitt Pass och ID hos polisen i samma veva.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Skål!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag ser att jag gick runt 7000 steg igår så inte konstigt att jag fick skoskav!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Idag tycker jag inte om att promenera långa sträckor utan vill helst cykla med min el cykel!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, tycker vi på jorden lever i rätt tid och rum med Trump som president i USA! Det kan inte bli bättre än så här.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det har alltid gått dåligt för mig när demokraterna har styrt i USA men nu när republikaner styr så börjar det mer och mer bli bättre med allt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Planten jorden år 2025 kommer ha mer rätt i huvudet på folk!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: planeten
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag hoppas sen att Trump kommer att avslöja att utomjordingar finns! Så inte rymdstyrelsen vill förbjuda honom detta.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sist gång när Trump var president så ville Trump avslöja om utomjordingar men han fick inte det för rymdstyrelsen eftersom de ansåg att människor inte var mogna för det.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Vad säger du om denna jag köpte?

Image
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Säkert bra för du verkar inte trött på pappa Gud som jag är men du har ändå baktankar om att utomjordingar finns!
Post Reply