Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Sen kör jag trådlös överföring från DVD spelare till projektor eller Tv:n! Slipper en sladd mellan DVD spelaren och projektor. Trådlös HDMI kallas det för!
Sen fattar jag inte hur folk kan ha gått på den trenden med LP - visst, de påstår att det är bättre ljud med LP men hur opraktiskt är det inte med LP jämfört med CD - väldigt ja!
Man får ju har en skivspelare som är lika stor som en resväska för att lyssna på LP-skivor. En bärbar CD-spelare som jag kan man har runt midjan i alla fall - nästan i fickan.
Men så har jag förstås MP 3 spelare också som man kan ha i bröstficka om man vill. Men då får jag konvertera musiken till Mp3 till minneskort.
Men så har jag förstås MP 3 spelare också som man kan ha i bröstficka om man vill. Men då får jag konvertera musiken till Mp3 till minneskort.
Sist men inte minst så har jag en Smart Watch som jag kan överför låtar till och sen lyssna på musik med Bluetooth-hörlurar om inte jag vill ha mobilen så att säga.
Den här Smart Watch med eget abonnemangs nummer vill jag ha som gardering! Det är en trygghetsfaktor. Ibland när jag ska fort i väg ut och inte hinner med mobilen och headset så har jag alltid Smart Watch som kompenserar det hela. Det är min reservtelefon kan man säga.
Min Smart Watch garderar mig! Det går förstås inte ha vilken Smart Watch som helst utan den måste ha eget abonnemang med SIM kort.
Minns ett fall om en kvinna för något år sedan! Hon blev kidnappad utav hennes X. Han grävde ner henne under marken där hon skulle dö. Men så hade kvinnan en klocka man kunde ringa med som hennes X inte förstod att man kunde göra. Det räddade hennes liv!
Ikväll när jag köpte folköl och betalade för mina varor så var det en kvinna som frågade han i kassan vad jag kan vara för en. Han i kassan sa bara: - "Han är livsfarlig!".
Fick mig att tänka på en särskild händelse i sommar-höst då en man bakom mig i kön sa: - "Han är farlig!". Då sa hon i kassan: - "Ja, med då får du prata med personalen!". Tror du inte att han gick ifrån kön och var på väg till personalen.
Det är det jag menar med Hemskköp!
Det är det jag menar med Hemskköp!

Jag "vet" att två psykevårdare som är gamla övervakningskameror/har koll på mig - dom slinker förbi utanför mitt hem ibland, de har koll på mig!
Det är:
Susanne på kroppskännedom som ville visa sin fitta.
Majvor som vill suga kuk.
Dett hände på 1990 - talet! Så det är gammalt.
Det är:
Susanne på kroppskännedom som ville visa sin fitta.
Majvor som vill suga kuk.
Dett hände på 1990 - talet! Så det är gammalt.