Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Sen hörde jag en röst (hörselhallucination) och såg i synen där två män inne i ett rum på någon psykeavdelning (tror jag) och som pratade om mig. "Det är bråttom - Alexander måste dö!".
Jag undrar om det är min släkt som vill döda mig så jag inte ska få ärva eller är det myndigheter/eliten som vill det eftersom jag rörde en komet/asteroid?
Hursomhelst, ska skaffa Securitas - hemlarm så fort jag har kommit på fötter.
Hursomhelst, ska skaffa Securitas - hemlarm så fort jag har kommit på fötter.
Eller är det Aliens "De Grå" som har till uppgift att "'leka" med mig?
Dom kan inte sätta mig i fängelset i alla fall för hädelse brott mot kristen Gud är troligen preskriberat eftersom det var säkert 15 år sedan som jag rörde en asteroid.
Och vände ryggen mot kristen Gud och sökte min hjälp hos Alien "De Grå" istället.
Om ändå blir en insekt och fastnar i spindelnät när jag dör i stället för att komma till himlen då kan jag lika gärna vända mig till Aliens istället. Eller, vem vet - AI kanske kan också hjälpa mig?
Vänta lite nu! Jag minns nu att jag rörde en asteroid en gång till i höstas när jag var psykotisk men jag minns att jag inte ville rör asteoriden utan den gången tvingades jag att röra asteroiden utav Aliens. För Aliens sa att det skulle vara för mitt eget bästa.
Om jag blir åtalad för att jag tvingades utav Aliens att röra en asteroid så ska dom Aliens också bli åtalad för det kallas för anstiftan.
Jag borde få lindrigt straff för att jag erkände att jag tvingades att röra asteroiden och för att jag tjallade om Aliens. Förnimmade hur förbannad Aliens är på mig.
Nej men allvarligt talat, psykiatrin skulle aldrig skrivit ut mig till genomonda systemet från första början.
Jag skulle ha lyssnat på överläkaren som tyckte jag skulle ha 6 års behandling istället för bara 2 år!
Aliens själva tyckte det var fel att skriva ut mig till genomonda systemet. Aliens ville att jag skulle ha livstids behandling.